Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

نماینده مردم سیرجان در مجلس یازدهم، گفت: موافقت با افزایش سرمایه بانک‌ها، اقدامی در مسیر بهبود وضعیت تسهیلات دهی نظام بانکی است.

نماینده مردم سیرجان: افزایش سرمایه بانک‌ها منجر به تقویت تسهیلات‌دهی می‌شود

بورس24 : نماینده مردم سیرجان در مجلس یازدهم، گفت: موافقت با افزایش سرمایه بانک‌ها، اقدامی در مسیر بهبود وضعیت تسهیلات دهی نظام بانکی است.

شهباز حسن پور بیگلری با تاکید بر ضرورت تعامل با شبکه بانکی در راستای افزایش سرمایه بانک ها، گفت: موافقت با افزایش سرمایه بانک ها اقدامی در مسیر بهبود وضعیت تسهیلات دهی است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ادغام فرآیندی است که با انجام آن، بانک ها می توانند وضعیت مالی خود را ارتقا بخشند، افزود: افزایش سرمایه از طریق بالا بردن مبلغ اسمی سهام موجود نیز دیگر راهکاری است که پیش پای بانک ها برای رشد سرمایه وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه افزایش سرمایه از طریق تجدید دارایی های بانک ها راهکار دیگر شبکه بانکی برای افزایش سرمایه خود است، تصریح کرد: بانک ها باید بتوانند با استفاده از یکی از این راهکارها سرمایه های خود را بیشتر کرده و به این ترتیب در راستای رسالت های خود گام بردارند.

حسن پور بیگلری با تاکید بر اینکه بانک مرکزی باید بانک ها را در مسیر تقویت سرمایه های خود از راه صحیح آن هدایت کند، افزود: اینکه بانکی بخواهد با سرمایه گذاری در بازارهای مختلف اقدام به افزایش سرمایه خود کند تنها عایدی آن تزریق تنش قیمتی به بازار است، از اینرو بانک مرکزی باید در حکم مشاوره دهنده به بانک ها راه های مناسب برای افزایش سرمایه را معرفی کند.

وی با بیان اینکه برای انتظار از شبکه بانکی در راستای تحقق شعار سال یا هر اقدام اینچنینی باید ریل گذاری برای امکانات مورد نیاز صورت بگیرد، گفت: اینکه ما از شبکه بانکی همیشه درخواست و مطالبه داشته باشیم، اما به نیازهای آنها توجهی نکنیم مغایر با قانون است.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در مجلس یازدهم با هدف کمک به تحقق شعار سال به نیازهای شبکه بانکی توجه خواهد شد و در این رابطه در صورت لزوم تصویب قانون نیز صورت می گیرد.

منبع: ایبنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24