Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

شنیده ها حکایت از آن داشت که عرضه اولیه شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس در راه است و همین تابستان انجام می شود. با سهامدار عمده این شرکت در این خصوص گفت و گو کرده ایم.

اظهار نظر سهامدار عمده پالایش نفت ستاره خلیج فارس درباره شایعه عرضه اولیه این شرکت

بورس24 : شنیده ها حکایت از آن داشت که عرضه اولیه شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس در راه است و همین تابستان انجام می شود. اما سهامدار عمده این شرکت دلایلی دارد که نشان می دهد ممکن است این عرضه اولیه انجام شود، اما نه به همین زودی...

مصطفی امید قائمی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری اهداف (سهامدار ۵۰ درصدی ستاره خلیج فارس) در خصوص موضوع ستاره خلیج فارس و ورود این شرکت به بورس به خبرنگار بورس24 گفت: ستاره خلیج فارس در شرایط بورس احراز نمی شود و برخی گزارشات مالی دارد که باید شرایط بورس را احراز کند و پس از آن پذیرش شود.

وی گفت: به همین دلیل به نظر من فعلاً معلوم نیست و باید ببینیم که حسابرسی چقدر طول می کشد. باید با همکاران در بورس مذاکره کنیم و ببینیم امکان پذیرش آن وجود دارد یا خیر؟ و همچنین باید صورت مالی سال ۹۸ تنظیم شود. احتمالاً تا ۳ ماه آینده این عرضه انجام نخواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه تا آخر سال احتمال عرضه آن وجود دارد؟ گفت: بحث در این است که در صورت های مالی ۶ ماهه چه اتفاقاتی می افتد. شاید برخی از ابهامات قابل رفع باشد. پالایشگاه ستاره بدهی ارزی سنگینی دارد و همین اثر با اهمیتی روی آن دارد.

امید قائمی افزود: جریان نقدی هم باید طوری طراحی شود که بتواند پاسخگوی تعهدات باشد. پالایشگاه ستاره هنوز به آن نقطه نرسیده است که این اتفاقات بیفتد.

او گفت: ما سعی می کنیم ابهامات را رفع کنیم و احتمالاً باید در ابتدا، افزایش سرمایه داشته باشیم که بتوانیم در یک پروسه ۶ ماهه تا یک ساله عرضه اولیه آن را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری اهداف گفت: الان با توجه به صورت های مالی فعلی، شرایط پذیرش در بورس را ندارد.سهامداران فعلاً باید منتظر بمانند.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24