Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

هفتادوهفتمین نشست خبری یک دیدار یک عرضه در آستانه عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری پویا در فرابورس برگزار شد.

سرمایه گذاری پویا؛ شرکتی که پورتفوی بورسی آن شامل ۵٠ سهم است

بورس24 : هفتادوهفتمین نشست خبری " یک دیدار، یک عرضه" در آستانه عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری پویا در فرابورس برگزار شد.

در این نشست امیرحسن اسلامی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پویا با اشاره به اینکه این شرکت جزو واحدهای تجاری فرعی سرمایه‌گذاری تدبیر است، گفت: موضوع فعالیت اصلی این شرکت سرمایه‌گذاری در سهام، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق‌ها یا ‏سایر اوراق بهادار دارای حق رأی شرکت‌ها، موسسات یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.‏

وی افزود: همچنین سرمایه‌گذاری در سایر اوراق بهادار که به طور معمول دارای حق رأی نیست و توانایی انتخاب مدیر یا کنترل ناشر را به ‏مالک اوراق بهادار نمی‌دهد، از دیگر فعالیت‌های اصلی شرکت سرمایه‌گذاری پویا به شمار می‌آید.‏

به گفته اسلامی، سرمایه ‌شرکت سرمایه‌گذاری پویا در اردیبهشت‌ماه ۹۹ از ۲۰۰ میلیارد به ۴۰۰ میلیارد تومان افرایش پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پویا، پرتفوی شرکت را شامل سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت و بلندمدت دانست و گفت: پرتفوی بورسی این شرکت بیش از ۲۰ صنعت و ۵۰ سهم متنوع را شامل می‌شود.

اسلامی ادامه داد: سرمایه‌گذاری بیش از ۸۰ درصدی در سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در سازمان بورس و اوراق بهادار، سرمایه‌گذاری ۵ درصدی در سکه‌ها و صندوق‌های طلا و همچنین سرمایه‌گذاری ۵ تا ۱۰ درصدی در دارایی‌های با درآمد ثابت و سپرده‌های بانکی، خط مشی این شرکت است.

وی بازده پرتفوی بورسی سرمایه‌گذاری پویا را در چهارماهه منتهی به ۳۱ خردادماه امسال ۱۴۷ درصد ذکر کرد.

همچنین خالص ارزش دارایی‌های وپویا به ازای هر سهم بر اساس پرتفو شرکت در تاریخ ۳۱ خردادماه و قیمت‌های ۲ تیرماه جاری بالغ بر ۶۰۰۰ ریال است.

در ادامه این نشست، علیرضا مستقل مدیر سرمایه‌گذاری وپویا در پاسخ به سوالی در مورد نحوه مدیریت ریسک پرتفوی این سرمایه‌گذاری، گفت: سرمایه‌گذاری پویا با توجه به تحلیل‌ها و شناختی که از شرکت‌ها به دست می‌آورد و همچنین بر اساس ارزش ذاتی آن‌ها اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کند؛ از این رو نوسانات بازارهای مالی که امری طبیعی است و همچنین نوسانات مقطعی اثر چندانی ندارند.

مهدی امیری معاون سرمایه‌گذاریِ سرمایه‌گذاری تدبیر هم به عنوان سهامدار عمده وپویا در هفتادوهفتمین نشست خبری یک دیدار یک عرضه، سرمایه‌گذاری پویا را دومین شرکت سرمایه‌گذاری که در سال ۹۹ وارد بازار سرمایه می‌شود اعلام کرد و در مورد عرضه اولیه سهام آن در چهارم تیرماه گفت: در جریان این عرضه اولیه ۶۰۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام وپویا برای نخستین بار در بازار اول فرابورس ایران در بازه قیمتی ۳۹۰۰ تا ۴۱۰۰ ریال عرضه می‌شود و در آینده نیز برنامه داریم ۱۰ درصد دیگر از سهام این شرکت را در بازار به سهامداران خرد عرضه کنیم.

منبع: سنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24