Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس گفت: در راستای همراهی با تلاشگران بخش بهداشت و سلامت کشور در مواجهه با بیماری کرونا، اخذ دیدگاه جمعی از مشارکت‌کنندگان در این رویداد و استعلام نظر رییس محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه امسال برگزار نمی‌شود.

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه رسما لغو شد

بورس24 : یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس گفت: در راستای همراهی با تلاشگران بخش بهداشت و سلامت کشور در مواجهه با بیماری کرونا، اخذ دیدگاه جمعی از مشارکت‌کنندگان در این رویداد و استعلام نظر رییس محترم سازمان بورس و اوراق بهادار، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه امسال برگزار نمی‌شود.

رییس شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه ضمن بیان مطلب فوق گفت: موضوع برگزاری این رویداد ابتدا در شورای مشورتی نمایشگاه مطرح شد که بر مبنای نتایج بررسی‌های صورت گرفته، توقف فرآیند برگزاری نمایشگاه در اولویت قرار گرفت. سپس این موضوع در شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (مدیران روابط عمومی ارکان و شرکت‌های تابعه سازمان) مطرح شد که اعضای این شورا نیز موافق برگزاری نمایشگاه در شرایط کنونی نبودند.

وی افزود: این دیدگاه‌ها به رئیس سازمان منتقل شد که ایشان نیز نظر به عدم برگزاری نمایشگاه دادند.

فلاح ابراز داشت: مهم‌ترین دلیل این تصمیم شرایط اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کروناست. این ستاد با برگزاری نمایشگاه های تخصصی بدون حضور عموم مردم موافقت کرده است. این در حالی است که نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور عموم مردم برپا می شود. در نمایشگاه‌هایی از این دست، اصل بر رفت و آمد اشخاص و مراجعه به غرفه‌های مختلف است که این موضوع مخاطرات ناشی از بیماری کرونا را بیشتر می‌کند.

وی افزود: از طرف دیگر، تعدادی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نیز عنوان کردند حضور حداکثری بازدیدکنندگان برای شرکت‌های حاضر در رویداد اولویت است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب کاهش مخاطب می شود و ایم موضوع مطلوبیت فاینکس ۲۰۲۰ را کاهش می‌دهد.

مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس همچنین عنوان داشت: توجه داشته باشید در سطح بین‌المللی نیز نمایشگاه سایبوس به عنوان رویدادی بزرگ در صنعت مالی امسال برگزار نمی‌شود و این شرایط مختص کشور ما و فاینکس ۲۰۲۰ نیست.

یاسر فلاح در پایان عنوان داشت: تلاش ما بر آن است که با همکاری مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه، رسالت توسعه فرهنگ سهامداری را در قالب آنلاین و در فضای مجازی به انجام رسانیم.

منبع: سنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24