Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع عادی سالیانه گروه کارخانجات«چینی مقصود» پس از ۶ سال وقفه با حضور مدیران گروه توسعه ملی به عنوان یکی از سهامداران عمده شرکت و با هدف توسعه اقتصادی واحدهای تولیدی در سال«جهش تولید»، روز گذشته بیستم خردادماه ۹۹ در محل کارخانه واقع در شهرک صنعتی توس مشهد برگزار شد.

با هدف ورود به بازار سرمایه؛ مجمع «چینی مقصود» پس از ۶ سال وقفه برگزار شد

بورس24 : مجمع عادی سالیانه گروه کارخانجات«چینی مقصود» پس از ۶ سال وقفه با حضور مدیران گروه توسعه ملی به عنوان یکی از سهامداران عمده شرکت و با هدف توسعه اقتصادی واحدهای تولیدی در سال«جهش تولید»، روز گذشته بیستم خردادماه ۹۹ در محل کارخانه واقع در شهرک صنعتی توس مشهد برگزار شد.

اولین مجمع عادی سالیانه گروه کارخانجات«چینی مقصود» بعد از ابطال ورشکستگی، به منظور انتخاب هیات مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی تشکیل شد. در این مجمع، برای افزایش شفافیت، انضباط مالی و برنامه‌ریزی انجام تعهدات معوقه، تصمیماتی راهبردی از جمله تشکیل کمیته حسابرسی با مشارکت نمایندگان سهامداران عمده، تشکیل کمیته حقوقی با مشارکت نمایندگان سهامداران عمده و تدوین بودجه سال مالی جاری و تصویب آن در هیات مدیره، اتخاذ شد.

در این راستا، گروه توسعه ملی از همراهی و مساعدت استانداری خراسان رضوی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی، حمایت‌های دادستانی استان خراسان رضوی و آستان قدس رضوی کمال قدردانی و تشکر را دارد.

ورود به بورس

گروه توسعه ملی به عنوان سهامدار عمده با تعامل و همکاری سایر سهامداران در نظر دارد تا با ورود این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگهای تولید چینی به بورس، موجب رشد و توسعه شرکت و بازار سرمایه ایران شود. همچنین ورود«چینی مقصود» به بورس، این امکان را فراهم می‌کند تا ۳ هزار نفر از کارکنان این شرکت در کنار سایر سهامداران از سهام ترجیهی و منافع آن، بهره‌مند شوند.

فصل جدید همکاری مجموعه بانک ملی با سهامداران بخش خصوصی با آرمان رعایت تساوی حقوق صاحبان سهام و تعامل با سایر ذینفعان به ویژه بانک‌های تامین‌کننده منابع مالی، از یک ماه پیش و با حمایت ارکان بانک ملی، گروه توسعه ملی و سهامداران بخش خصوصی آغاز شده است.

گروه توسعه ملی، تعامل با سهامداران بخش خصوصی را برای مدیریت بر مبنای حفظ منافع ذینفعان و رعایت اصول حاکمیت شرکتی، الزامی می‌داند و این همکاری را موجب هم‌افزایی بیشتر جهت تحقق شعار«جهش تولید» قلمداد می‌کند.

کارخانجات«چینی مقصود» حدود ۳ هزار نفر پرسنل دارد و به صورت گروه یا هلدینگ فعالیت می‌کند؛ در حال حاضر این شرکت که برای اولین بار در خاورمیانه از روش پرس ایزواستاتیک در تولید ظروف چینی استفاده کرده، با تمام ظرفیت خود مشغول به تولید است. غلام‌رضا ایمانی مؤسس و بنیانگذار گروه کارخانجات مقصود و از پیشکسوتان خوشنام صنعت کشور و خراسان رضوی که سابقه راه‌اندازی۲۳ شرکت تولیدی، بازرگانی و صادراتی و ایجاد نزدیک به ۳۰۰۰ فرصت شغلی مستقیم را دارد، اواسط اردیبهشت ماه سال جاری درگذشت.

منبع: روابط عمومی گروه توسعه ملی

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24