Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

ارائه گزارشی کامل از عملکرد مالی و دستاوردهای کلیدی رضوانی‌ فر: روند شتابان ارتقای عملکرد شستا ادامه می یابد نشست مشترک سه ساعته مدیران شستا، با حضور محمد رضوانی‌ فر مدیر عامل شستا با حسابرس کل و سرپرست‌ های هیات‌ های حسابرسی هیات یازدهم دیوان محاسبات برگزار شد. محمد رضوانی‌ فر مدیر عامل شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی، با بیان اینکه گزارش مدیریتی ارائه شده نتیجه زحمات بیش از ۵۰ هزار کارگر، کارمند و مدیران هلدینگ‌ ها و شرکت‌ های تابعه است، اظهار امیدواری کرد روند شتابان ارتقای عملکرد شستا ادامه یابد. محمدعلی اعوانی، حسابرس کل هیات یازدهم حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات نیز ضمن تشکر از گزارش ارائه شده، گفت...

برگزاری نشست مشترک مدیران شستا و دیوان محاسبات

بورس24 : نشست مشترک مدیران شستا با حضور محمد رضوانی‌ فر مدیر عامل شستا با حسابرس کل و سرپرست‌های هیات‌های حسابرسی هیات یازدهم دیوان محاسبات برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این نشست تخصصی سه ساعته، گزارش کاملی از عملکرد مالی و دستاوردهای کلیدی شرکت اصلی و هلدینگ‌ های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ارائه شد.

گزیده اطلاعات مالی شرکت اصلی و هلدینگ‌ها، روند بهبود بهای تمام شده و افزایش چشمگیر سود ناخالص تلفیقی و سود عملیاتی و کاهش هزینه‎‌های مالی تلفیقی شستا و هلدینگ‌ها بیان شد.

در این ارئه گزارش، سیاست‌ها و برنامه‌های شستا در بخش‌های فروش، صادرات، بهای تمام شده و هزینه‌های عملیاتی، مالی و توسعه سرمایه انسانی تشریح شد. ضمنا سامانه‌های مدیریتی به تفکیک و به طور مبسوط مورد بررسی قرار گرفت و کارکرد آن‌ها تبیین شد.

بر اساس این گزارش، محمد رضوانی‌ فر مدیر عامل شرکت سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی، با بیان اینکه گزارش مدیریتی ارائه شده نتیجه زحمات بیش از ۵۰ هزار کارگر، کارمند و مدیران هلدینگ‌ ها و شرکت‌ های تابعه است و اظهار امیدواری کرد روند شتابان ارتقای عملکرد شستا ادامه یابد.

در پایان این نشست، محمدعلی اعوانی، حسابرس کل هیات یازدهم حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات ضمن تشکر از گزارش ارائه شده، گفت: گزارش بسیار (https://www.upsara.com/images/o822584_82109AD2-A009-49DB-A060-D1BB3E34C13C.jpeg) جامع و کاملی بود و انشالله در حین رسیدگی‌ ها و در راستای تعاملات و هم‌افزایی همکاری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، برخی از سرپرست‌ های هیات‌ های حسابرسی هیات یازدهم موضوعات و سوالات موردنظرشان را مطرح کردند و پاسخ‌ های لازم ارائه شد.

منبع: روابط‌ عمومی شستا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24