Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع کانون نهادهای سرمایه گذاری عصر امروز در سازمان بورس برگزار شد.

در مجمع کانون نهادهای سرمایه گذاری چه گذشت؟

بورس24 : مجمع کانون نهادهای سرمایه گذاری عصر امروز در سازمان بورس برگزار شد. در این مجمع سعید اسلامی بیدگلی دبیر کانون نهادهای سرمایه گذاری گفت: طی سال مالی مورد گزارش به بهبود بنیه مالی کانون پرداختیم. از سوی ساز و کارهای کمیته سازش را بهبود بخشیدیم. توسعه روابط بین المللی از دیگر اقدامات ما بوده است. در حال حاضر به طور رسمی مشاور وزارت صنعت برای پذیرش شرکت های صنعتی در بورس اوراق بهادار هستیم. البته با همه این ها همچنان راه طولانی را برای توسعه در پیش داریم. امروز کانون ۲۸۹ عضو دارد در حالی که تعداد اعضای کانون نهادهای سرمایه گذاری در سال ۹۵، ۱۲۵ نفر بوده که از این تعداد نیز تنها ۵۰ نفر حق عضویت پرداخت کرده بودند. در سال مالی مورد گزارش ۲۳۶ عضو حق عضویت خود را در کانون نهادهای سرمایه گذاری پرداخت کرده اند که افزایش ۷۷ درصدی داشته است.

سعید اسلامی بیدگلی عضو شورای عالی بورس و دبیرکانون نهادهای سرمایه گذاری همچنین تصریح کرد: در سال مالی ۹۸ نسبت به سال ۹۷ درخصوص حق عضویت اعضا ۸۶ درصد رشد داشته ایم. ۶۰ درصد اعضا در سه ماهه چهارم سال حق عضویت خود را پرداخت کرده اند. کانون نهادهای سرمایه گذاری قراردادهای پژوهشی را با دانشگاه های تهران و شریف منعقد کرده به زودی قراردادی را با دانشگاه خوارزمی نیز خواهیم داشت. در سال مالی پیش رو کارشناسانی را به صورت تمام وقت استخدام خواهیم کرد.

او افزود: از اقدامات کانون نهادهای سرمایه گذاری برگزاری نشست های هم اندیشی، بازدید از شرکت های مختلف، حضور در نمایشگاه های تخصصی، برگزاری نشست های صبحانه کاری، برگزاری چندین دوره و کارگاه آموزشی و ... بوده است. در حقیقت می توان گفت ۴۹ رویداد در سال ۹۸ برگزار شده است. کانون نهادهای سرمایه گذاری از اول تیر ماه سال جاری عضو هیات پذیرش بورس و فرابورس خواهد بود. معتقدم که در اساسنامه کانون نهادهای سرمایه گذاری باید تغییرات اساسی صورت بگیرد.

سعید اسلامی بیدگلی بیان کرد: در سال مالی ۹۸ حل و فصل ۲۹ پرونده قبل از تشکیل جلسه، سازش در ۱۰ پرونده و صدور گواهی عدم سازش در ۱۷ پرونده پس از دو جلسه را داشته ایم.

گفتنی است، در ادامه این هفت حقوقی وارد ترکیب هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه گذاری شدند:

گروه توسعه ملی

تامین سرمایه تمدن

 تامین سرمایه امین

هلدینگ خلیج فارس

تامین سرمایه سپهر

تامین سرمایه ملت

و مشاوره آرمان آتی...

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24