Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه، طی نامه‌ای به معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، مخالفت صریح بزرگ‌ترین فولادساز کشور با افزایش قیمت کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی در سال ۹۹ را اعلام کرده است.

نامه مدیرعامل فولاد مبارکه به وزارت صمت؛ با افزایش قیمت کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی مخالفیم

بورس24 : مدیرعامل فولاد مبارکه در این نامه نوشته است: «مطالعات دقیق کارشناسی نشان می‌دهد افزایش قیمت مجدد کنسانتره، گندله و آهن اسفنجی در سال ۱۳۹۹ فاقد توجیه است و از این‌رو شرکت فولاد مبارکه با هرگونه افزایش قیمت در سال ۱۳۹۹ موافق نمی‌باشد».
مدیرعامل فولاد مبارکه در این نامه اعلام کرده است که شرکت فولاد مبارکه خود را متعهد به تصمیمات کارشناسی می‌داند و «مدل قیمت‌گذاری تقسیم سود بر مبنای سرمایه‌گذاری» همه پارامترهای فنی و کارشناسی را در تعیین ضرایب قیمتی در زنجیره فولاد داراست. مهندس عظیمیان اظهار داشته است: قیمت‌گذاری بدون درنظرگیری پارامترهای فنی و کارشناسی به «التهاب در بازار محصولات فولادی» منجر می‌شود.
مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به تجربه حذف دلالان از بازار آهن اسفنجی، خواستار این شده که با الزام تولیدکنندگان مواد اولیه به فروش به حلقه‌های بعدی، دست دلالان از بازار مواد اولیه صنعت فولاد کوتاه شود.
شرکت فولاد مبارکه در این نامه آمادگی خود برای حمایت از معادن کوچک را نیز اعلام کرده است.
متن نامه مهندس حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه، به دکتر داریوش اسماعیلی، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت را ببینید:

منبع: چیلان

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24