Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس از تعیین تکلیف سهامداران عدالت به روش غیر مستقیم از ۱۷ خرداد خبر داد.

تکلیف سهامداران عدالت به روش غیر مستقیم از ١٧ خرداد روشن می شود

بورس24 : مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس از تعیین تکلیف سهامداران عدالت به روش غیر مستقیم از ۱۷ خرداد خبر داد.

محمدرضا معتمد گفت: از ۱۷ خرداد به بعد شرکت‌های سرمایه گذاری استانی در بورس پذیرفته می‌شوند و سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند می‌توانند از طریق شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام خود را معامله کنند.

مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس با اشاره به اینکه سهام عدالت یک سهام ارزنده است و منفعت‌های آتی زیادی دارد گفت: از زمان آزاد سازی سهام عدالت، حجم فروش این سهام نسبت به سهام‌های روز بسیار کمتر است و بیانگر این است که سهامداران عدالت قصدشان نگهداری این منافع ارزشمند است.

وی ادامه داد: در زمان ازاد سازی امکان فروش ۳۰ درصد از سهام وجود دارد که تا پایان سال امکان فروش کامل سهام امکان پذیر خواهد بود.

معتمد بیان کرد: سرمایه داران سهام عدالت با مشخصات هویتی خود می‌توانند وارد سامانه سهام عدالت شوند و اطلاعات سهام خود را مشاهده کنند.

وی درباره احراز هویت سهامداران عدالت گفت: احراز هویت برای افرادی که شماره تلفن و شبای خود را در سامانه ثبت کردند احراز هویت انان انجام شده است، اما افرادی که شماره تلفن و شبای بانکی خود را در سامانه وارد نکرده اند باید با مراجعه به کارگزاری‌ها، سامانه سجام، دفاتر پیشخوان و بانک‌ها احراز هویت شوند.

مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی سازمان بورس بیان کرد: با توجه به تمدید روش انتخاب مستقیم یا غیر مستقیم سهام عدالت تا ۱۵ خرداد، از ۱۷ خرداد ماه مشخص می‌شود که چه تعداد روش مستقیم وچه تعداد روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند.

معتمد بیان کرد: افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند و سهام ان‌ها در اختیار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی است، ما این شرکت‌ها را در بورس پذیرش می‌کنیم و سهام شرکت‌های استانی به ان‌ها تخصیص داده می‌شود.

وی ادامه داد: به همه افرادی که روش مستقیم یا غیر مستقیم را انتخاب کرده اند سهام ۳۶ شرکت بورسی و ۱۳ شرکت غیربورسی تعلق می‌گیرد. در اینده این ۱۳ شرکت در قالب شرکت‌های هلدینگ تعیین تکلیف می‌شوند و سهام این شرکت‌ها به افراد تعلق می‌گیرد.

وی بیان کرد: ۱۳ شرکت از شرکت‌های پر بازده هستند و در اینده منافع زیادی دارند.

منبع: صدا و سیما

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24