Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

​این روزها که ارزش و حجم معاملات بسیار بالا رفته، یکی از اصلی ترین دغدغه های فعالان بازار سهام، مشکلات هسته معاملات است. کندی ارسال سفارشات، تاخیر در نمایش قیمت و هنگ کردن های متوالی، از جمله اتفاقاتی است که صدای سهامداران را درآورده است. طی چند روز گذشته هسته معاملات فرابورس بهتر از هسته معاملات بورس کار کرده و در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری، در چند دقیقه ابتدایی معاملات، نمادهای بورسی چند دقیقه ابتدایی بازار را با اختلالات فراوان پشت سر گذاشتند.

آخرین خبرها از مذاکرات شرکت بورس با چین برای ارتقاء سامانه معاملاتی

بورس24 : این روزها که ارزش و حجم معاملات بسیار بالا رفته، یکی از اصلی ترین دغدغه های فعالان بازار سهام، مشکلات هسته معاملات است. کندی ارسال سفارشات، تاخیر در نمایش قیمت و هنگ کردن های متوالی، از جمله اتفاقاتی است که صدای سهامداران را درآورده است. طی چند روز گذشته هسته معاملات فرابورس بهتر از هسته معاملات بورس کار کرده و در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری، در چند دقیقه ابتدایی معاملات، نمادهای بورسی چند دقیقه ابتدایی بازار را با اختلالات فراوان پشت سر گذاشتند.

امیر حامد رضایی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل بورس تهران در گفت وگو با بورس24 در خصوص سرانجام مذاکرات با بورس شانگهای برای ارتقاء سامانه معاملاتی که طی ماه های گذشته آغاز شده بود، گفت: مذاکرات آغاز شده که البته به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت الکترونیکی و از راه دور صورت می گیرد. صحبت های اولیه انجام و الزاماتی که مدنظر ما بوده را اعلام کرده ایم. در حال حاضر چالش هایی در ارتباط با سفارشی سازی وجود دارد که صحبت ها همچنان در این خصوص ادامه دارد تا بتوانیم راه حل قابل قبولی پیدا کنیم.

او با بیان اینکه مذاکرات تاکنون پیش رونده و مثبت بوده است افزود: اینکه چه زمانی نهایی خواهد شد پیش بینی ناپذیر است. چرا که ریزه کاری های تکنیکال بسیاری دارد. نهایی شدن مذاکرات هم به این بستگی دارد که حل این ریزه کاری ها چه میزان زمان بر باشد. اما باید بگویم به مرحله ای نرسیده است که انتقال این سامانه به ایران اتفاق بیفتد. هر دو طرف مذاکره سعی داریم که در سریع ترین زمان ممکن، کارها را پیش ببریم.

او در پاسخ به برآورد هزینه ارتقاء سامانه معاملاتی گفت: برآورد هزینه ارتقاء سامانه معاملاتی فعلا امکان پذیر نیست.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24