Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

اولین مرکز داده اقماری کشور به عنوان زیر ساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات با سرمایه گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومان در حضور رئیس جمهور افتتاح شد. وزیر ارتباطات در توضیح این ۴ پروژه اقتصاد دیجیتال از افتتاح نخستین مرکز داده اقماری توسط یکی از اپراتورهای موبایل کشور با سرمایه گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومانی به عنوان یکی از زیر ساخت های اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات خبر داد و افزود...

راه اندازی نخستین مرکز داده اقماری شبکه ملی اطلاعات

بورس24 : نخستین مرکز داده اقماری کشور به عنوان زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات با سرمایه گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومان در حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

پروژه های پیشران اقتصاد دیجیتال صبح امروز ۵ شنبه با حضور حسن روحانی رئیس جمهور توسط وزارت ارتباطات و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

وزیر ارتباطات در توضیح این ۴ پروژه اقتصاد دیجیتال از افتتاح نخستین مرکز داده اقماری توسط یکی از اپراتورهای موبایل کشور با سرمایه گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومان به عنوان یکی از زیرساخت های اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات خبر داد که ۲۵ درصد به ظرفیت رک های فعال کشور اضافه می شود.

وی از افتتاح مرکز خدمات ابری شبکه ملی اطلاعات با سرمایه گذاری ۸۵۰ میلیارد تومان به عنوان زیرساخت خدمات پایه شبکه ملی اطلاعات توسط یکی از اپراتورهای اینترنت خبر داد و گفت: با این افتتاح، در این حوزه به خودکفایی رسیدیم.

آذری جهرمی با اشاره به افتتاح طرح «هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی» که با هدف تقویت حوزه محتوا انجام می شود، گفت: این پروژه با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد تومانی شرکت های اینترنتی، مربوط به لایه محتوای شبکه ملی اطلاعات می شود.

وزیر ارتباطات گفت: امروز برای حمایت از اقتصاد دیجیتال و استارت‌آپ ها، برای ۵ هزار شرکت حاضر در طرح نوآفرین، بسته های حمایتی ۵۰ میلیون تومانی ارائه می شود که سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی از سوی دولت داشته است.

منبع: مهر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24