Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پس از بازگشایی پرحاشیه سهام شرکت صنعتی پارس مینو با نماد «غپینو»، روابط عمومی گروه صنعتی مینو اطلاعیه ای در این مورد منتشر کرد. در بخشی از این اطلاعیه نوشته شده است: گروه صنعتی مینو ضمن محکوم کردن این عمل نا شایست به منظور برخورد قانونی با عوامل اصلی و پشت پرده این حرکت ، موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری و عاملین آن را به سزای اعمالشان خواهد رساند. از این رو شرکت صنعتی مینو به عنوان سهامدار عمده و شرکت صنعتی پارس مینو به عنوان ناشر نماد غپینو در بازار سرمایه به صورت مکتوب مراتب اعتراض رسمی خود را به سازمان بورس و اوراق بهادار تهران اعلام نموده است و ضمن پیگیری از طریق مراجع رسمی، موضوع را از مجرای حقوقی و قضایی تا حصول نتیجه ی نهایی در دستور کار قرار خواهد داد.

بیانیه گروه صنعتی مینو درخصوص بازگشایی پرحاشیه «غپینو»؛ با عوامل اصلی این اتفاق برخورد قضایی می کنیم

بورس24 : پس از بازگشایی پرحاشیه سهام شرکت صنعتی پارس مینو با نماد «غپینو»، روابط عمومی گروه صنعتی مینو اطلاعیه ای در این مورد منتشر کرد. در بخشی از این اطلاعیه نوشته شده است:

روابط عمومی گروه صنعتی مینو سهامی عام با انتشار اطلاعیه ای ضمن محکوم کردن اقدامات صورت گرفته توسط فرصت طلبان و دلالان بورسی در جریان باز شدن نماد شرکت صنعتی پارس مینو (غپینو) در روز شنبه سوم خردادماه، اعلام کرد که این گروه در مراجع قضایی از اخلاگران نظام اقتصادی بازار سرمایه و بازیگردانان این صحنه کثیف در فضای رسانه ای که به دنبال کسب منافع نامشروع هستند ،طرح شکایت خواهد نمود و تا حصول نتیجه و ایفای حقوق سهامداران خود از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع عموم سهامداران شرکت صنعتی پارس مینو با نماد غپینو در بازار سرمایه می رساند که روز شنبه سوم خردادماه سالجاری برخی افراد فرصت طلب در آغازین دقایق باز شدن نماد غپینو با عرضه ی میلیونی سهام به ارزش یک ریال به دنبال اخلال در نظام اقتصادی این شرکت بودند و تلاش کردند تا ارزش سهام را کاهش دهند و متعاقب آن با خرید انبوه سهام به منافع مالی دست پیدا کنند.

در همین زمینه و پس از اطلاع از این اقدام فرصت طلبانه، شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان و شرکت صنعتی مینو خرمدره به عنوان سهامدار عمده، ابتدا و در زمان پیش گشایش به منظور صیانت از سهامدار خرد اقدام به ثبت خرید سهم با ارزش سه هزار تومانی نمود و در ادامه پس از گشایش نماد نیز با بالاترین قیمت عرضه در بازار جهت جلوگیری از ورود زیان به سهامداران خرد بیش از یک میلیون سهم را به ارزش هر سهم بیش از 1400 تومان خریداری کرد.

گروه صنعتی مینو ضمن محکوم کردن این عمل نا شایست به منظور برخورد قانونی با عوامل اصلی و پشت پرده این حرکت ، موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری و عاملین آن را به سزای اعمالشان خواهد رساند . گروه صنعتی مینو اعلام می دارد که همانگونه که در قریب به 61 سال همراهی با عموم مردم همیشه و در تمام شرایط سخت و تلخ در کنار ملت بزرگ ایران بوده و در تولیدات شرکت با رعایت انصاف و به استفاده از مواد اولیه ی باکیفیت و در عین حال قیمت پایین به فکر مردم عزیز بوده در بازار سرمایه نیز تمام همت خود را صرف صیانت از حقوق سهامداران شریف کرده و خواهد کرد.

از این رو شرکت صنعتی مینو سهامی عام به عنوان سهامدار عمده و شرکت صنعتی پارس مینو به عنوان ناشر نماد غپینو در بازار سرمایه به صورت مکتوب مراتب اعتراض رسمی خود را به سازمان بورس و اوراق بهادار تهران اعلام نموده است و ضمن پیگیری از طریق مراجع رسمی موضوع را از مجرای حقوقی و قضایی تا حصول نتیجه ی نهایی در دستور کار قرار خواهد داد.

همچنین گروه صنعتی مینو با هدف برخورد با تضییع کنندگان حقوق سهامداران خرد ؛ شکایت دیگری را در مراجع قضایی از برخی تولیدکنندگان محتواهای عاری از واقعیت و کذب در فضای رسانه ای کشور طرح کرده است و از انتشار دهندگان برخی تحلیل های هدفمند که به دنبال ضربه زدن به نماد غپینو هستند اقامه دعوا خواهد نمود.

در پایان تاکید می شود که گروه صنعتی مینو در همه حال مدافع حقوق تمام سهامداران خود در شش شرکت بورسی این گروه می باشد و متذکر می گردد که گروه صنعتی مینو همچون 6 دهه ی گذشته با صداقت و امانتداری در کنار مردم ایران عزیز خواهد بود و در همه حال مدافع سهامداران و مصرف کنندگان وفادار خود می باشد.

منبع: روابط عمومی گروه صنعتی مینو

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24