Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پاسخ معاون مالی ایران خودرو را بخوانیم سید مهدی جلالی معاون مالی ایران خودرو در پاسخ به سئوالات مطرح شده در شبکه‌ های اجتماعی گفت: نظر به اینکه...

تعلق گرفتن سود به وجوه واریزی در طرح فروش فوق‌ العاده ایران خودرو امکان پذیر است؟

بورس24 : معاون مالی ایران خودرو در پاسخ به سئوالات مطرح شده در شبکه‌ های اجتماعی گفت: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، وجوه واریزی مردم در طرح فروش فوق‌ العاده به حساب این خودروساز واریز نمی‌شود و امکان برداشت از آن هم وجود ندارد.

به گزارش ایکوپرس؛ سید مهدی جلالی افزود: نظر به اینکه این پول‌ های واریزی در اختیار خودروساز قرار ندارد و بنابر محدودیت های قانونی که از طرف بانک های عامل مطرح شده، امکان تعلق گرفتن سود به وجوه واریزی متقاضیان وجود ندارد.

وی با بیان این مطلب که در طرح فروش فوق‌العاده متقاضی باید ۵۰ درصد قیمت خودرو را بپردازد، خاطرنشان کرد: مبالغ متقاضیان ثبت‌نام در طرح فروش فوق‌العاده گروه صنعتی ایران خودرو به حساب سه بانک ملت، تجارت و صادرات واریز می‌شود.

وی تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج قرعه‌کشی کل مبلغ ۱۵ هزار نفر پذیرفته شده در طرح فروش فوق‌العاده به حساب ایران خودرو واریز خواهد شد.

معاون مالی ایران خودرو تصریح کرد: یک هفته بعد از انتخاب مشتریان نهایی در قرعه کشی پول سایرین (غیرپذیرفته‌شدگان) از طریق شماره شبای آنان مسترد می‌شود.

وی در ارتباط با محدودیت‌ های نظر گرفته شده در طرح فروش فوق‌ العاده این دوره افزود: در چارچوب‌های منطقی در نظر گرفته شده، مداخله واسطه‌ها در بازار به کمترین حد ممکن کاهش می‌یابد و باید خودرو به دست مشتری واقعی برسد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24