Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و بازاریابی با اشاره به تلاش های انجام شده برای کاهش التهاب در بازار خودرو گفت: در سه ماه گذشته بیش از ۱۰۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل شده و ۱۵۰ هزار نفر نیز در طرح های فروش سایپا ثبت نام کرده اند. به عبارت دیگر در این مدت زمان ۲۵۰ هزار تقاضای خودرو را پاسخ داده‌ایم؛ ضمن اینکه در فروردین و اردیبهشت امسال هم فروش خودرو از سوی سایپا نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد بیشتر بوده است.

قائم مقام مدیرعامل سایپا:«شفافیتِ فرآیندها» و «عدالت در عرضه و توزیع» محور اصلی طرح جدید فروش خودرو در گروه سایپا است

بورس24 : قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و بازاریابی با اشاره به تلاش های انجام شده برای کاهش التهاب در بازار خودرو گفت: در سه ماه گذشته بیش از ۱۰۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل شده و ۱۵۰ هزار نفر نیز در طرح های فروش سایپا ثبت نام کرده اند. به عبارت دیگر در این مدت زمان ۲۵۰ هزار تقاضای خودرو را پاسخ داده‌ایم؛ ضمن اینکه در فروردین و اردیبهشت امسال هم فروش خودرو از سوی سایپا نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد بیشتر بوده است.

مجید باقری در خصوص فروش فوری محصولات سایپا نیز گفت: با هدف احترام به اعتماد مشتریان گروه خودروسازی سایپا، اولویت نخست عرضه و تحویل خودرو، پاسخ به تعهدات قبلی به ویژه تعهدات معوق است اما برای تنظیم بازار مجوز فروش فوری ۳۰ درصد تولیدات روزانه به خودروسازان داده شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل التهاب های بازار و پررنگ شدن نقش واسطه ها در بازار، با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همکاری نهادهای نظارتی سازوکار جدیدی برای فروش خودرو در نظر گرفته شده است، افزود: همانطور که سرپرست محترم وزارت صمت نیز اعلام کردند، فروش فوق العاده جایگزین فروش فوری شرکت‌های خودروساز شده است.

باقری «شفافیت فرآیندها» و «عدالت در عرضه و توزیع» را محور اصلی طرح جدید فروش خودرو در گروه سایپا اعلام کرد و افزود: از سال گذشته و بنابر ابلاغ مدیرعامل گروه، ما در سازمان فروش سایپا تغییرات بنیادینی را در سازوکارها و فرآیندها ایجاد کرده و به سمت شفافیت حداکثری و استقرار نظام عادلانه در عرضه و توزیع رفتیم و در حال حاضر نیز علاوه بر طراحی طرح جدید فروش فوق‌العاده خودرو، محدودیت‌های جدیدی نیز در نظر گرفته شده و امیدوار هستیم در نتیجه این اقدامات، نقش واسطه‌ها در بازار به کمترین حد ممکن کاهش یابد و خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد.

قائم مقام مدیرعامل سایپا در پایان به برخی اظهارات نادرست در خصوص تعلل خودروسازان برای اعلام و اعمال قیمت‌های جدید خودرو نیز اشاره کرد و گفت: اینکه گفته می‌شود خودروسازان برای تحویل خودرو منتظر اعلام قیمت‌های جدید محصولات هستند، اظهارنظر نادرستی است، زیرا بخش عمده‌ای از خودروهای تحویلی، از تعهدات معوق سایپا هستند و در صورت اعلام قیمت‌های جدید نیز با قیمت قبل، تحویل مشتریان خواهند شد. از سوی دیگر هزینه‌های انبارداری و نگهداری از خودروها بیشتر از عددی است که فرمول شورای رقابت به قیمت‌ها اضافه می‌کند!

منبع: سایپانیوز

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24