Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع تجارت الکترونیک پارسیان با حضور ۷۸درصد سهامداران برگزار شد.

خبر مهمی که در مجمع «رتاپ» اعلام شد؛ افزایش سرمایه از دو محل جذاب

بورس24 : مجمع تجارت الکترونیک پارسیان با حضور ۷۸درصد سهامداران برگزار شد.

مجمع تجارت الکترونیک پارسیان ۲۶۰ریال ریال از ۵۲۰ ریال قابل تقسیم خود یعنی را معادل ۵۰ درصد تقسیم کرد.

هیات رئیسه مجمع

رئیس مجمع

علیرضا خداکریمی

ناظر اول

محبوبی

ناظر دوم

حمیدرضا حسنی

مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در مجمع گفت: حضور در پروژه های پرداخت عمومی و شهری و پیاده سازی سامانه پرداخت شارژ و تولید و پیاده سازی سامانه جامع مشتریان و توسعه زیرساخت تجهیزات مرکز داده و شناسایی و طراحی فرآیندهای کسب و کار شرکت مبتنی بر مدل مرجع APQC و ایجاد و توسعه اکوسیستم کارتخوانهای مبتنی بر سیستم عامل اندروید و اجرای پروژه پرداخت QR مبتنی بر کیف پول الکترونیکی بخشی از برنامه های توسعه شرکت است.

وی افزود: توسعه باشگاه مشتریان تاپ و اجرای جشنواره های ویژه احیای مشتریان شرکت و نوسازی و احیای ناوگان پایانه های فروشگاهی شرکت در سراسر کشور و هوشمندسازی مرکز تماس شرکت و اجرای فاز دوم راه اندازی سایت پشتیبان شرکت و بروز رسانی سند برنامه ریزی راهبردی شرکت در افق سال ۱۶۰۳ و طراحی و پیاده سازی نظام توسعه عملکرد در شعب شرکت از مهمترین دستاوردهای شرکت در سهل آتی است.

وی در مورد اهم پروژه های انجام شده در سال ۹۸ توصیح داد: تامین دستگاه های کارتخوان و نوسازی ناوگان پایانه های فروشگاهی شرکت در تمامی استانها و طراحی و ارائه راهکارهای پرداخت ، متناسب سازی شده با ویژگی های اصناف منتخب و پیاده سازی سامانه تجمیع و پرداخت دورهای قبوض و ایجاد زیرساخت و سامانه باشگاه وفاداری مشتریان سامانه تاپیا و تولید اپلیکیشن موبایلی جهت بروزرسانی نرم افزار کارتخوان با تلفن همراه و تدوین و پیاده سازی استاندارد فعالیت و ارزیابی عملکرد نمایندگی ها و شعب شرکت پروژه هایی بوده که در سال گذشته انجام داده ایم.

او ادامه داد: یکپارچه سازی سامانه های back - office و توسعه سوئیچ TOP - UP و توسعه سامانه Open API و توسعه امکانات و قابلیت های سامانه هوش تجاری و پیاده سازی Auto TMS برای انواع کارتخوان های عملیاتی شرکت و اجرای فاز اول ایجاد سایت پشتیبان و بهینه سازی سیستم تامین و توزیع برق مرکز داده و بهبود زیر ساخت فیزیکی و برق مراکز استان و توسعه سیستم مانیتورینگ یکپارجه مراکز استان و پیاده سازی پرداخت های مبتنی برQR از دیگر برنامه های محقق شده سال ۹۸ است.

تراکنش های شرکت از منظر مبلغ و تعداد

وی گفت: تعداد تراکنش های جذب شده توسط پایانه های مجازی شرکت تاپ در سال ۹۸ از رشد 41 درصدی نسبت به عملکرد سال ۹۷ برخوردار بوده است که در مقایسه با رشد ۲۷ درصدی عملکرد شبکه پرداخت کشور در این سال ، بیانگر عملکرد مطلوب شرکت در حوزه پرداختهای مجازی بوده است .

مدیر عامل شرکت گفت: مبلغ تراکنش های جذب شده توسط پایانه های مجازی شرکت تاپ در سال ۹۸ ازی رشد ۶۵ درصدی نسبت به عملکرد سال ۹۷ برخوردار بوده است ، طی این مدت کل تراکنش های پایانه های مجازی کشور رشد ۶۳ درصدی را نسبت به عملکرد سال قبل نشان می دهد.

جعفری گفت: شرکت تا پایان سال ۹۸ با تجهیز ۱۴۹۲۰ سازمان و فروشگاه در سراسر کشور به درگاه پرداخت اینترنتی، امکان جذب تراکنش های پرداخت برای این فروشگاه ها و سازمان ها را با رعایت تمامی استانداردهای امنیتی مربوط به آن فراهم آورده است تا از این طریق اقدام به عرضع کالاها و خدمات خود نمایند.

وی در مورد مزایا و قابلیت های سامانه پرداخت اینترنت شرکت گفت: امکان انجام انواع پرداخت های عادی و شناسه دار و ارائه گزارشات متنوع و قابلیت خرید شارژ و بسته های اینترنتی تمامی اپراتورهای تلفن همراه و امکان پرداخت تمامی قبوض خدمات عمومی ، جرایم و عوارض و قابلیت عودت آنلاین وجوه پرداخت شده ( Refund ) و قابلیت تسهیم داینامیک و تسویه مبلغ تراکنش در حسابهای مختلف و امکان اتصال و تبادل اطلاعات با سامانه های اختصاصی ساتر مانها و امکان پیاده سازی طرحهای وفاداری برای استفاده کنندگان اتر سامانه پرداخت اینترنتی شرکت مهمترین مزایایی پرداخت اینترنت آن است.

وی گفت: بانک های طرف قرارداد شرکت با در اختیار داشتن گسترده ترین شبکه پذیرندگی فروشگاهی با نصب دستگاههای کارتخوان خود در بیش از ۱,۲۵۹ شهر کشور ، از جایگاهی ویژه در صنعت پرداخت های الکترونیکی کشور برخوردار هستند. مجموع کارتخوان های فروشگاهی نصب شده توسط شرکت تاپ برای بانک های طرف قرارداد در پایان سال ۹۸ ، به ۷۶۰۹ ۱۰۰ دستگاه بالغ گردیده است که نشان از اعتماد واحدهای صنفی در نقاط کشور به شبکه پرداخت شرکت است.

مزایای کارت خوان های "تاپ"

جعفری افزود: مزایا و قابلیت های کارتخوان های فروشگاهی تاپ ، امکان اتصال به انواع نرم افزارها و تجهیزات فروشگاهی نظیر رایانه ، صندوق های فروشگاهی ، ترازو ، ماشین حساب ، بارکدخوان و امکان تسهیم و واریز مبالغ به چند حساب بانکی به انتخاب پذیرنده و قابلیت خرید شارژ تمامی اپراتورهای تلفن همراه و امکان پرداخت تمامی فیوض خدمات عمومی ، جرایم و عوارض و امکان پرداخت غیر کارت با بهره گیری از کیف پول الکترونیکی و QR - CODE و قابلیت ارایه خدمات پرداخت B2B و B2C به شرکتها و سازمانها و امکان ارائه تخفیف برخط در لحظه انجام تراکنش است.

یک افزایش سرمایه از دو محل جذاب

مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در مورد افزایش سرمایه پیش روی شرکت گفت: این شرکت برنامه افزایش سرمایه از محل سود انباشته و مطالبات در اختیار دارد که سرمایه شرکت طی آن از میزان ۳۶۴میلیارد تومان به ۶۰۰میلیارد تومان می رسد یعنی معادل ۶۴درصد افزایش سرمایه خواهد بود.

وی همچنین مهمترین برنامه امسال شرکت را خرید دستگاه کارت خوان دانست و گفت: شرکت طرح توسعه خرید دستگاه کارت خوان را در دست دارد و توسعه بیزینس های جدید در حوزه پرداخت های الکترونیک و فعالیت در حوزه فین تک ها و QR و توسعه فعالیت تجهیز زیر ساخت های فنی ، مهمترین برنامه های شرکت است.

مصوبات مجمع:

تقسیم سود ۲۶۰ ریال

سود تقسیمی

اطلاعات

روزنامه

دایا رهیافت به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و وانیا نیک تدبیر به‌عنوان بازرس علی‌البدل

حسابرس و بازرس قانونی

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • حسن اسپرورینی
    حسن اسپرورینی

    سلام وقت بخیر سود مجمع به حساب بورسی که دادیم واریز میشود یا از طریق بانک دریافت میشود . کدوم بانکهاباید بریم

    3 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24