Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تصویب تجدید ارزیابی ١١٩ درصدی در مجمع محمد رضا فخرالدینی مدیر عامل «غویتا»: خط ویفر از اوایل اردیبهشت راه اندازی شده... خط دوم ویفر که محصولی بی نظیر خواهد داشت از آذر ماه راه اندازی خواهد شد افزایش سرمایه دیگری هم از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی خواهیم داشت ویتانا لباس بچه تولید می کند!

«غویتا» ١٣١ میلیارد تومان ویتامین گیری کرد

بورس24 : مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت ویتانا به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه این شرکت امروز ساعت ۱۱ صبح در تهران تشکیل جلسه داد.

این جلسه توسط محمدرضا فخرالدینی به عنوان رییس مجمع اداره می شد و محمد مهدی صاحبقرانی و امین نکویان نظار آن بودند و مصطفی صنعتکار به عنوان منشی مجمع انتخاب شد.

در این جلسه محمدرضا فخر الدینی مدیر عامل ویتانا در خصوص افزایش سرمایه شرکت گفت: این افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت (زمین) می باشد که بخشی از زمین های شرکت که کار اخذ سند تک برگ آن ها نهایی نشد از این برنامه خارج شد و در نهایت مجوز افزایش سرمایه به مبلغ ۷۱.۶ میلیارد تومان از سوی سازمان بورس صادر شد.

او در ادامه در توضیح اقدامات صورت گرفته در شرکت نیز گفت: کارخانه ویفر و خط و برند محصول جدید دلاتو خریداری شده و هر زمان که وارد مدار تولید شدند، خط ویفر ظرفیت تولید ۵ هزار تن سالانه را دارد که در حال نزدیک شدن به ظرفیت اسمی است و توان تولید بیش از این میزان را نیز دارد. این خط از اوایل اردیبهشت وارد مدار شده است.

خط دوم ویفر نیز تا آذر ماه راه اندازی خواهد شد این خط ، فوق العاده و بی نظیر است و در ایران نمونه محصولات آن نیست.

مدیر عامل ویتانا در ادامه افزود : با توجه به حجم توسعه ها و پروژه هایی که داریم و برنامه افزایش تولیدات برنامه افزایش سرمایه دیگری از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران را خواهیم داشت که مبلغ سرمایه شرکت را به ۲۴۰ میلیارد تومان برسانیم.

از دیگر بندهای مجمع امروز ویتانا موضوع تغییر موضوع اساسنامه شرکت هم مطرح بود که این طور توضیح داده شد : ما برنامه داریم تا در صنعت پوشاک و لوازم مورد نیاز کودکان و مادران باردار سرمایه گذاری کنیم.

تولید پوشاک کودکان از یک تا ۱۰ سال و مادران باردار با برند ویتانا از برنامه های ماست که به همین منظور عبارت تهیه،تولید، توزیع و فروش انواع پوشاک بچگانه و اخذ واعطای نمایندگی و فروشگاه به اساسنامه شرکت اضافه می شود.

در نهایت مجمع رای به افزایش سرمایه شرکت به میزان ۷۱،۶۰۱،۸۰۰،۰۰۰میلیارد تومان داد و سرمایه ویتانا به ۱۳۱،۶۰۱،۸۰۰،۰۰۰ میلیارد تومان رسید و شرکت افزایش سرمایه 119 درصدی را نهایی کرد.

همچنین موضوع اساسنامه شرکت اصلاح شد.

و اعضای هیات مدیره به این شرح انتخاب شدند...

توسعه تجارت شهدین گام

صنایع غذایی شهدین گام

پخش و توزیع ویتانا

محمد مهدی صاحبقرانی

مصطفی صنعتکار

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24