Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

ظهر امروز مراسم یک دیدار یک عرضه شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد با حضور اعضای هیات مدیره این شرکت در فرابورس برگزار شد.

فردا قرار است این سهم را بخرید؛ «پیزد»

بورس24 : ظهر امروز مراسم یک دیدار یک عرضه شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد با حضور اعضای هیات مدیره این شرکت در فرابورس برگزار شد.

در این نشست اسکندر ستوده مدیرعامل شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد گفت: در حال حاضر ظرفیت تولید شرکت 31هزار تن در سال و به لحاظ تعدادی چهار میلیون حلقه است. مجتمع صنایع لاستیک یزد انواع تایرهای سواری، وانتی و خودروهای شاسی را تولید می کند که به تازگی انواع تایرهای ون نیز به سبد محصولات ما اضافه شده است. در حال حاضر 40درصد از تولیدات را به شرکت های خودروسازی تحویل و مابقی تولیدات در شعب ما که در سراسر کشور قرار دارد عرضه می شود. بیش از 200نمایندگی در کشور داریم که محصولات ما را به فروش می رسانند.

او در ادامه تصریح کرد: تا سال 1404 در این صنعت پیشرو خواهیم بود و هدف گذاری کرده ایم که میزان تولیدات را به 50هزار تن در سال برسانیم. از دیگر اهداف ما این است که صادرات به کشورهای منطقه 10درصد و در خصوص فروش داخلی افزایش 20 درصدی داشته باشیم. طراحی و تولید و همچنین ارائه خدمات پس از فروش از جمله مهم ترین ماموریت های شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد محسوب می شود.

اسکندر ستوده همچنین با اشاره به این که این شرکت انواع تایرهای سواری در سایزهای مختلف را تولید می کند افزود: در حال حاضر کشور در تولید لاستیک کاملا خودکفا بوده و شرکت ما نیز 18درصد از سهم این بازار را در اختیار دارد. پس از تکمیل طرح توسعه ای این رقم به 22درصد خواهد رسید. فاز اول توسعه ما رساندن ظرفیت شرکت از تولید هفت هزار حلقه به 9هزار حلقه در روز بود. فاز دوم توسعه شرکت ارتقا به 12هزار حلقه در روز و فاز سوم که تا پایان سال محقق خواهد شد تولید 15هزار حلقه لاستیک در روز است.

او با بیان اینکه شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد هشت سال متوالی صادر کننده برتر در این صنعت بوده است افزود: چنانچه تحریمی وجود نداشت می توانستیم به تمام واحدهای رنو و سیتروئن تولیدات خود را صادر کنیم. همان طور که پیش از تحریم ها این مهم صورت می گرفت. طی سال مالی گذشته سود سالیانه مناسب و پایداری داشته ایم. هم اکنون می توانیم 100درصد تولیدات خود را به شرکت های خودروساز تحویل دهیم اما به دلیل پایبندی به مسئولیت اجتماعی توزیع مویرگی در تمام نقاط کشور را داریم.

وی بیان کرد: تکنولوژی محصولات دوچرخه ای ما از یک شرکت برند و معتبر آلمانی است. سایر ماشین آلات مورد استفاده ما نیز در بهترین کارخانجات اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد. از سویی با توجه به قابلیت هایی که برخوردار هستیم می توانیم تکنولوژی مورد استفاده خود را ارسال کنیم. در حال حاضر بیش از 10نمایندگی در خارج از کشور داریم علاوه بر این از تیم متخصص بسیار قوی برخوردار هستیم که سرمایه اصلی شرکت محسوب می شوند. به طور مستمر با واحد وردشتاین هلند در ارتباط هستیم و هر ۶ ماه واحد ما را ارزیابی می‌کنند.

او افزود: تایرهای مصرف شده را که آسیب زننده به طبیعت هستند مجددا جمع آوری و پس از بازیافت دوباره در خط تولید قرار می دهیم. در سال گذشته با روند صعودی درآمد‌های عملیاتی ۷۱۲ میلیارد فروش را محقق کردیم و همچنین حدود ۱۰۰۰ میلیارد فروش داشته ایم. از سویی سود ناخالص از ۷۴ میلیارد به ۱۷۵ میلیارد و حاشیه سود عملیاتی به ۲۱ درصد و سودخالص به ۱۷ درصد ارتقا پیدا کرده است.

لازم به ذکر است فردا تعداد 40.800.000 سهم ا زسهام شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد معاملاتی "پیزد" به روش ثبت سفارش عرضه می شود.

منبع خبر: سازمان خبری-تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24