Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع به زودی برگزار می شود زمان بازگشایی نماد هم نزدیک است نشست خبری امروز صبح مدیر عامل مخابرات ایران، با خبرنگاران به صورت آنلاین برگزار شد. سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، در این نشست خبری با بیان اینکه شعار جهش تولید را اولویت فعالیت ها در سال جدید قرار داده ایم، گفت...

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: افزایش استفاده از فناوری های روز را شاهد هستیم

بورس24 : نشست خبری امروز صبح مدیر عامل مخابرات ایران، با خبرنگاران به صورت آنلاین برگزار شد.

سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، در خصوص این شرکت در نشست خبری با بیان اینکه شعار جهش تولید را اولویت فعالیت ها در سال جدید قرار داده ایم، گفت: استفاده از فناوری های روز در تمام امور مربوط به توسعه به ویژه در ایام کرونا بسیار قابل توجه بوده است.

وی افزود: برگزاری نشست‌ های آنلاین با مدیران مخابرات مناطق به صورت روزانه، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، تاثیر گذاری بیشتری در کل کشور داشته و با ماموریت شرکت مخابرات در تحقق ارتباطی فراگیر هماهنگ است.

صدری، رشد ۱۵۵درصدی ترافیک بین الملل و رشد ۲۱۰ درصدی ترافیک داخلی را از جمله دستاوردهای شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و افزود: به صورت روزانه، ۱۱۰درصد افزایش، مصرف اینترنت در سال ۹۸ توسط مشتریان مخابرات انجام شده است.

وی توجه حداکثری به توسعه سرمایه انسانی در تمام عرصه ها را از اولویت های شرکت مخابرات اعلام کرد و گفت: در این مسیر، برای تحقق رضایت مندی تمام کارکنان شرکت اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری تلاش می کنیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: مدیریت نقدینگی و کاهش هزینه ‌ها در جهت توسعه بیشتر حوزه های تجاری و فنی در طول سال گذشته تا درصد بالایی طبق برنامه‌ محقق شده است.

صدری گفت: اساس فعالیت ها را از سال گذشته با محوریت استفاده از تولید داخل قرار داده ایم، به نحوی که اکنون بیش از ۸۰ درصد تمام تجهیزات استفاده شده در شرکت مخابرات در سراسر کشور با استفاده از تولید داخل خریداری و استفاده شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه این امر منجر به کاهش گسترده ارزبری در خرید تجهیزات شده، افزود : تمام نرم افزارهای کلیدی حوزه نرم افزاری شرکت از مجموعه های داخلی، تهیه و در اختیار شرکت مخابرات در سراسر کشور قرار داده شده است.

وی با تشریح اقدامات شرکت در ایام کرونا گفت: با همکاری گسترده با ستاد اجرایی فرمان امام، در راه اندازی سامانه ۴۰۳۰، تلاش زیادی انجام شد و اکنون این سامانه، پاسخگوی مخاطبان در سراسر کشور است.

صدری افزود: تقویت و توسعه شبکه های مخابراتی از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در دوران کرونا و توجه روزافزون به تامین زیرساخت های ارتباطی تمام اپراتورها با تلاش جهادی کارکنان شرکت مخابرات انجام شد. 

مجمع به زودی برگزار می شود، نماد هم بازگشایی خواهد شد، به زودی

صدری در مورد برگزاری مجمع شرکت و همچنین توقف نماد شرکت گفت: نماد شرکت به دلیل رشد صعودی که داشته دو روز گذشته متوقف شده و طبق روال قانونی بازگشایی خواهد شد. به‌ دلیل کرونا برگزاری مجامع با تاخیر همراه شد به محض اینکه کارهای حسابرسی انجام شود و به ما اعلام کنند، مجمع شرکت برگزار خواهد شد.

وی گفت: سیاست ما مدیریت منابع و نقدینگی کاهش هزینه ها بوده است. همچنین اقدامات خوبی را در راستای حمایت از تولید داخلی انجام داده ایم. حتی بالغ بر ۸۰ درصد امکاناتی که در شرکت مخابرات ایران در حال استفاده است ، ۱۰۰ درصد تولید داخل است. 

به گفته وی، بحث توسعه شبکه سیاست کلان دیگر شرکت است و تلاش کردیم، در سال ۹۸ این توسعه را تا حدی انجام داده و در سال جاری به بهره برداری برسانیم.

رشد درآمد در مخابرات 

وی گفت: درآمد کل شرکت حدود ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته ،۲۲ درصد افزایش درآمد عملیاتی و ۶۷ درصد افزایش درآمد خدمات داده ، ۱۵ درصد افزایش درآمد باند پهن بوده است. البته در بخش تلفن ثابت ۱۷ درصد کاهش درآمد داشتیم، که در بخش دیتا جبران شده است.

صدری گفت: تا آخر سال ۹۸ قیمت سهام شرکت بازده ۲۰۲ درصدی داشته است. همچنین ارزش بازار شرکت ۱۸۸ درصد رشد را به خود دیده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • فرامرز جهانداری
    فرامرز جهانداری

    عالی

    3 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24