Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت باید سرمایه های مردم را تضمین کند، گفت: بورس و بانک دو محرک رشد اقتصادی هستند و همکاری این دو حوزه می تواند اقتصاد کشور را سامان دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: بانک و بورس با همکاری یکدیگر می توانند اقتصاد کشور را سامان دهند

بورس24 : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت باید سرمایه های مردم را تضمین کند، گفت: بورس و بانک دو محرک رشد اقتصادی هستند و همکاری این دو حوزه می تواند اقتصاد کشور را سامان دهد.

احمد انارکی محمدی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف سرمایه های خرد مردم، گفت: عمدتا سرمایه های خرد به سمت دلالی یا بازارهای کاذب هدایت می شوند که در نتیجه آن قیمت ها سیر صعودی پیدا می کنند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه اکنون بورس توانسته فضای مناسبی در بین مردم پیدا کند از این رو باید از این ظرفیت در مسیر ساماندهی بازار استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم نباید نگران سرمایه گذاری نزد بورس باشند، تصریح کرد: دولت باید با نظارت کافی بر بورس و تضمین سپرده های مردم مشوق مناسبی برای سرمایه گذاری در این حوزه باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه اکنون نگرانی مردم از سرمایه گذاری در بورس ناشی از ترس از کاذب بودن قیمت ها است، گفت: اگر شرکت های عرضه کننده سهام در بورس به درستی نسبت به تولید اقدام کنند نگرانی از کاهش ارزش سهام آن ها وجود نخواهد داشت.

انارکی محمدی با اشاره به شفافیت موجود در بورس، افزود: با توجه به شفافیت موجود در معاملات بورس مردم بدون نگرانی از دلالی یا مواردی از این دست اقدام به خرید سهام می کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: بانک ها می توانند با همراهی مردم زمینه هدایت سرمایه های خرد به سمت بورس را فراهم کنند که نمونه این کارها در حوزه ارایه کدهای بورسی و اقداماتی از این قبیل خلاصه می شود.

وی افزود: اکنون بهترین زمان برای همکاری هر چه بیشتر بورس و بانک برای ساماندهی اقتصادی فراهم شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید از ظرفیت بورس در کشور استفاده کنیم زیرا بسیاری از کشورها با همین ظرفیت توانسته اند اقتصادی پویا رقم بزنند.

منبع: ایبنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24