Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با یادآوری اینکه اغلب افرادی که وارد بورس می‌شوند از اطلاعات لازم در این زمینه برخوردار نیستند و ممکن است در دام حیله‌گران بیفتند از مردم خواست تا بصیرت و دقت بیشتری برای سرمایه‌گذاری وارد این بازار شوند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: مردم برای ورود به بورس با متخصصان مورد اطمینان مشورت کنند

بورس24 : نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با یادآوری اینکه اغلب افرادی که وارد بورس می‌شوند از اطلاعات لازم در این زمینه برخوردار نیستند و ممکن است در دام حیله‌گران بیفتند از مردم خواست تا بصیرت و دقت بیشتری برای سرمایه‌گذاری وارد این بازار شوند.

محمد کاظمی در مورد هشدار رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت به سرمایه‌گذاران بورس مبنی بر اینکه مراقب کلاهبرداران شیک باشید، گفت: بورس یک کار تخصصی بوده و پیوسته در این زمینه عوام‌فریبی مشاهده می‌شود، چرا که اغلب افرادی که وارد این بازار می‌شوند از اطلاعات لازم در این زمینه برخوردار نیستند، به همین دلیل ممکن است در دام حیله‌گرانی بیفتند که تنها به دنبال مطامع شخصی و خرید و فروش سهامشان و یا بالا بردن کاذب بورس هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایطی که واحدهای تولیدی باید برای ورود به بورس از آن برخوردار باشند، ادامه داد: وقتی شرکت، موسسه و یا یک واحد تولیدی سوددهی داشته باشند و در پایان سال عملکرد مثبتی داشته و تراز مالی مطلوبی داشته باشند، سهامشان قابل عرضه و تبدیل است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان شائبه‌ای که در خصوص فعالیت کنونی بورس وجود دارد، تصریح کرد: هم‌اکنون این سوال مطرح است که چطور سهام برخی شرکت‌های زیان‌ده روز به روز بالاتر رفته و ترقی می‌کند؟ هرچند امیدوارم این رونق و افزایش سریع واحدها منطبق با واقعیت باشد.

مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس با بصیرت و دقت بیشتری ورود کنند

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی طی توصیه‌ای به افرادی که تصمیم دارند بدون برخورداری از تخصص لازم وارد بازار بورس شوند، تاکید کرد: آنچه مسلم است مردم باید برای سرمایه‌گذاری در بازار بورس با بصیرت و دقت بیشتری ورود کرده و با کسب آگاهی و مشورت با افراد متخصص مورد اطمینان به خرید و فروش در این حوزه ورود پیدا کنند تا آسیب نبینند و تذکر این مقام امنیتی نیز از همین جهت است.

منبع: خانه ملت

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24