Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

کوروش نفیعی مدیر عامل هلدینگ انرژی تامین از شرکت‌ های تابعه شستا، طی سخنانی در خصوص مبادله قرارداد دو جانبه برق فی‌ مابین شرکت های تولید کننده برق و مصرف کنندگان عمده برق در شرکت‌ های تابعه شستا توضیح داد و گفت: با حمایت محمد رضوانی‌ فر مدیر عامل شستا این قرارداد با ظرفیتی معادل ۵۰۰ مگاوات محقق شد...

تحقق قراردادهای خرید و فروش برق در شرکت های شستا

بورس24 : کوروش نفیعی مدیر عامل هلدینگ انرژی تامین از شرکت‌ های تابعه شستا درخصوص مبادله قرارداد دو جانبه برق فی‌مابین شرکت­ های تولید کننده برق و مصرف­کنندگان عمده برق در شرکت‌ های تابعه شستا توضیح داد و گفت: با حمایت محمد رضوانی‌ فر مدیر عامل شستا این قرارداد با ظرفیتی معادل ۵۰۰ مگاوات محقق شد.

به گزارش شستا رسانه و به نقل از شرکت‌ سرمایه‌ گذاری مدیریت توسعه انرژی تامین، نفیعی با بیان اینکه برای اولین‌بار در کشور یک الگوی موفق از هم‌افزایی درون گروهی در صنعت برق شکل گرفته است، افزود: این امر کاهش هزینه تامین برق برای شرکت­ های زیر مجموعه و بالطبع افزایش سودآوری شرکت­ های فوق را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هر چند نیاز مصرف شرکت­های زیرمجموعه شستا بیش از این مقدار برآورد می ­شود، اضافه کرد: این حجم مبادله قرارداد مربوط به کل ظرفیت کارخانجات با دیماند مصرفی بیش از ۵ مگاوات است که مطابق قوانین و مقررات وزارت نیرو، می­تواند توسط قراردادهای دوجانبه برق یا از طریق بورس انرژی فراهم شود.

نفیعی تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر ۳۴۰ مگاوات قرارداد خرید و فروش برق فی‌ مابین شرکت­ های صنعتی زیرمجموعه شستا با نیروگاه­های هلدینگ انرژی مبادله شده و بالغ بر۱۵۰ مگاوات نیز در شرف اخذ الحاقیه انشعاب و امضای قرارداد مبادله دوجانبه برق هستند.

مدیر عامل هلدینگ انرژی تامین با بیان اینکه مجموعه این اقدامات و مبادله قراردادهای دوجانبه با هدف افزایش هم­افزایی فی‌مابین شرکت­های زیرمجموعه و استفاده مطلوب از ظرفیت ­های قانونی و قراردادی موجود در صنعت برق پیگیری شده، گفت: در تامین نقدینگی مورد نیاز به جهت پیشبرد اهداف استراتژیک شرکت­ ها خللی ایجاد نمی‌ شود.

به عبارت دیگر، امید است با مبادله این قراردادها و اجرای آن­ها که برای اولین بار در سطح شستا و کشور در این سطح همکاری و حجم مبادله رخ داده، منافع حاصله در مجموعه شرکت­ های شستا تجمیع شده و موجب رشد و تعالی هرچه بیشتر شرکت­ های زیرمجموعه و البته سهام‌ داران آن­ها فراهم شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24