Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

طی مراسمی با حضور برخی از مدیران و معاونین گروه توسعه ملی و اعضای هیات مدیره شرکت توسعه کشت و صنعت ملی، علی اصغر صالحی به عنوان عضو جدید هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت معرفی و از زحمات سیف‌الله اسدالهی سرپرست و جمال دامغانیان رئیس هیات مدیره پیشین، تقدیر و تشکر شد. صالحی دانش‌آموخته رشته حسابداری بوده و پیش از این، مدیرعاملی شرکت‌های«توسعه خدمات مدیریت بهین تدبیر ما» و«سرمایهگذاری توسعه معین ملت» را بر عهده داشته است. وی همچنین سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت‌های«خدمات مالی و مدیریت شاهد»،«بازرگانی مبارکه»،«شاهد خراسان» و«فرآوری و توسعه ابنیه» را دارد.

یک چهره بازار سرمایه ای دیگر به مجموعه «وبانک» پیوست

بورس24 : علی اصغر صالحی با حکم امیر تقی خان تجریشی مدیرعامل گروه توسعه ملی، مدیرعامل«شرکت توسعه کشت و صنعت ملی» شد.

طی مراسمی با حضور برخی از مدیران و معاونین گروه توسعه ملی و اعضای هیات مدیره شرکت توسعه کشت و صنعت ملی، علی اصغر صالحی به عنوان عضو جدید هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت معرفی و از زحمات سیف‌الله اسدالهی سرپرست و جمال دامغانیان رئیس هیات مدیره پیشین، تقدیر و تشکر شد.

صالحی دانش‌آموخته رشته حسابداری بوده و پیش از این، مدیرعاملی شرکت‌های«توسعه خدمات مدیریت بهین تدبیر ما» و«سرمایهگذاری توسعه معین ملت» را بر عهده داشته است. وی همچنین سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت‌های«خدمات مالی و مدیریت شاهد»،«بازرگانی مبارکه»،«شاهد خراسان» و«فرآوری و توسعه ابنیه» را دارد.

فعالیت شرکت«توسعه کشت و صنعت ملی» در زمینه ایجاد، توسعه، راه‌اندازی و اداره انواع طرح‌ها و واحدهای تولید در بخش‌ها و فعالیت‌های مختلف کشت و صنعت و صنایع غذایی است.

منبع : روابط عمومی گروه توسعه ملی

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24