Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیر نظارت بر کارگزاران: می گویند این مصوبه باید لغو شود، دلایلش را هم بگویید می گویند، زیر ساخت ها آماده نیست، دقیقا چه نوع زیر ساختی؟ کانون کارگزاران توضیح دهد، تاکنون چه اقداماتی انجام شده / می خواهیم بشنویم به گزارش خبرنگار بورس ٢۴، اسفند ماه سال گذشته بود که مصوبه ای از سوی سازمان بورس اوراق بهادار ابلاغ شد، مبنی بر اینکه کسانی که اقدام به دریافت کد بورسی می کنند باید در کلاس های آموزشی حضور یافته و پس از آن در آزمونی شرکت کنند و چنانچه در این آزمون قبول شدند، پس از دو ماه می توانند در بازار سهام معامله کنند. از همان تاریخ تاکنون این مصوبه اجرا نشده و همچنان مغفول مانده است. طی روزهای گذشته میر صانعی دبیر کانون کارگزاران طی مصاحبه ای اعلام کرد، که به دلیل نبود زیر ساخت های مناسب برای اجرای این مصوبه، این مصوبه بایستی لغو شود. پس از این سخنان بود، که...

هزار توی کنکور کد اولی ها در بورس!

بورس24 : اسفند ماه سال گذشته بود که مصوبه ای از سوی سازمان بورس اوراق بهادار ابلاغ شد، مبنی بر اینکه کسانی که اقدام به دریافت کد بورسی می کنند باید در کلاس های آموزشی حضور یافته و پس از آن در آزمونی شرکت کنند و چنانچه در این آزمون قبول شدند، پس از دو ماه می توانند در بازار سهام معامله کنند.

از همان تاریخ تاکنون این مصوبه اجرا نشده و همچنان مغفول مانده است. طی روزهای گذشته میرصانعی دبیر کانون کارگزاران طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که به دلیل نبود زیرساخت های مناسب برای اجرای این مصوبه، این مصوبات باید لغو شود.

محمد عطایی مدیر نظارت بر کارگزاران در گفت و گو با بورس24 در خصوص اظهارات دبیر کانون کارگزاران مبنی بر اینکه شرایط و زیرساخت ها برای اخذ آزمون از کسانی که به تازگی کد بورسی گرفته اند فراهم نیست و این مصوبه باید لغو شود، گفت: هر مصوبه هیات مدیره سازمان را باید خود هیات مدیره سازمان در خصوص آن تصمیم گیری کند، در آن مصوبه قرار شده بود که نظارت بر آزمون توسط شرکت های کارگزاری انجام شود، اما تاکنون آزمونی برگزار نشده با توجه به اینکه این مصوبه مربوط به اسفند سال گذشته بوده است.

او گفت: اینکه آقای میرصانعی می گویند زیر ساخت ها فراهم نیست و باید این مصوبه لغو شود باید دلایل این اظهار نظر را بشنویم.

او در ادامه تصریح کرد: اینکه می گویند زیر ساخت ها آماده نیست دقیقا چه زیر ساختی؟ آیا منظور زیر ساخت های شرکت های کارگزاری است و یا نه زیرساخت های کانون کارگزاران، زیرا کانون کارگزاران هم می توانسته این آزمون را برگزار کند. پس از بررسی این موضوعات می توان اظهار نظر کرد.

به گفته وی کانون کارگزاران متولی نظارت بر این آزمون ها بوده است. بنابراین دلایل کانون را باید بشنویم که در این زمینه تاکنون چه اقداماتی انجام شده است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24