Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

آیین بهره برداری از سامانه احراز هویت سجام در شعب منتخب بانک صادرات با حضور مدیر عامل بانک صادرات و مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی امروز برگزار شد.

کمک بانک صادرات برای خلوت شدن صف دفاتر پیشخوان دولت

بورس24 : آیین بهره برداری از سامانه احراز هویت سجام در شعب منتخب بانک صادرات با حضور مدیر عامل بانک صادرات و مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی امروز برگزار شد.

در این مراسم، کباری مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات خبر داد که این بانک رقم 10 هزار تومان بابت احراز هویت سهامداران را دریافت نمی کند.

همچنین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: وقتی برنامه ها را در سپرده گذاری تدوین کردیم، بحثی از کرونا نبود. برنامه ما افزایش ضریب بازار سرمایه در بین مردم بود. به صورت جدی همکاری همه جانبه با نهادهای مالی بزرگ را در دستور کار داریم. از طریق شبکه بزرگ بانکی مانند بانک صادرات ارایه خدمات بازار سرمایه را گسترش خواهیم داد.

وی ادامه داد: همکاری ما با بانک صادرات از قبل شروع شده بود. ابتدا بانک از همکاران خود شروع کرد و حالا قرار است این امکانات را به همه مردم کشور ارایه دهد و ۵۱ شعبه بانک صادرات در سراسر کشور اکنون ارایه خدمات در این حوزه را انجام خواهند داد.

او گفت: سجام گرچه درگاه ورودی اولیه برای ورود به بازار بورس است اما زیر ساختی است برای ارائه خدمات متنوع و یک مورد آن توزیع سود است.

حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات نیز در این مراسم گفت: این رونمایی را به فال نیک می گیرم. این همکاری نزدیک بازار پول و سرمایه است. امروز احراز هویت در ۵۱ شعبه آغاز شد و حداقل در سطح شعب ممتاز بانک صادرات توسعه خواهد داشت و بستری برای پذیره نویسی صندوق های ای تی اف فراهم می‌شود که اعلام شده از هفته آینده قرار است معامله شوند.

وی ادامه داد: با رونمایی از این سامانه، احراز هویت افراد برای دریافت کد بورسی تسهیل می شود. در نرم افزار صاپ هم برای سجام تمهیداتی داریم تا این طریق هم ثبت نام سجام عملیاتی شود.

مدیرعامل بانک صادرات گفت: با ورود ای تی اف قطعا بازار سرمایه عمیق تر آرام تر و کم ریسک تر خواهد شد. یکی از سه بانک در این صندوق، بانک صادرات است. پیام خوب دیگری که این مراسم دارد این است که هیچ چیز اقتصاد ایران را متوقف نمی کند. در این دوران کرونا اقتصاد به پیشرفت خود ادامه خواهد داد و این موضوع را به سرمایه گذاران تبریک می گویم.

صیدی در پاسخ به این سوال که تاثیر کاهش سود سپرده در بازار پول و بازار سرمایه چیست؟ گفت: سود سپرده‌ها کاهش نداشته است، این رقم 15 درصد، همان سود مصوب شورای پول و اعتبار است. جلسه اخیر کانون بانک های خصوصی این بود که منجر به ساماندهی نظام پرداخت سود شود.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24