Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نگرانیم به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه پس از توییت اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره فعالیت قایق‌ های سپاه گفت که روسیه درباره تهدیدهای آمریکا علیه ایران در بحبوحه تنش‌ های خلیج‌ فارس نگران است و از هر دو طرف می‌ خواهد که...

معاون وزیر امور خارجه روسیه: ایران و آمریکا خویشتنداری کنند

بورس24 : معاون وزیر امور خارجه روسیه در پی توییت اخیر رئیس‌جمهور آمریکا علیه قایق‌های سپاه خواستار خویشتن‌داری دو طرف شد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه پس از توییت اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره فعالیت قایق‌های سپاه گفت که روسیه درباره تهدیدهای آمریکا علیه ایران در بحبوحه تنش‌های خلیج‌ فارس نگران است و از هر دو طرف می‌خواهد که خویشتن‌داری کنند.

ریابکوف همچنین در این راستا بیان کرد که آمریکا به شیوه خود و با تهدید ایران به حمله در خلیج فارس، حقش برای دفاع از خود را تفسیر می‌کند.

بر اساس این گزارش، اظهارات ریابکوف در پی این مطرح می‌شود که چهارشنبه هفته گذشته دونالد ترامپ در توییتی نوشت: به نیروهای دریایی آمریکا دستور داده‌ام که اگر قایق‌های ایرانی در دریا مزاحم کشتی‌هایمان شدند به تک تکشان شلیک و آن‌ها را نابود کنند.

پس از آن، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به توییت دیروز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره فعالیت قایق‌ های سپاه در صفحه توییترش نوشت: ارتش آمریکا بیش از ۵۰۰۰ مورد مبتلا به کووید-۱۹ دارد. دونالد ترامپ باید به نیازهای آن‌ ها رسیدگی کند نه این که اقدام به تهدیدهایی کند که از سوی تروریست‌ های صدام مورد تشویق واقع می‌شود.

او افزود: همچنین، نظامیان آمریکایی حق ندارند که در ۷۰۰۰ مایل دورتر از خانه، موجب برانگیختن خشم دریانوردان ما در سواحل خلیج فارس‌ مان شوند.

منبع: ایسنا

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24