Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

قرارداد همکاری شرکت به پرداخت ملت با شرکت توسن تکنو، در ۶ محور برای ارائه خدمات نوآورانه در روز جاری منعقد شد...

انعقاد قرارداد همکاری شرکت به پرداخت ملت با شرکت توسن تکنو

بورس24 : قرار داد همکاری شرکت به پرداخت ملت با شرکت توسن تکنو در ۶ محور برای ارائه خدمات نوآورانه در روز جاری منعقد شد.

شهریار خلیلی، مدیر عامل شرکت به پرداخت ملت در این نشست خبری در خصوص محورهای تفاهم نامه با توسن تکنو گفت: با این تفاهم نامه ایجاد و آغاز سرویس پرداخت QR در زمینه حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار می‌گیرد؛ بر همین اساس به دنبال راهکارهای جدید در حوزه پرداخت خرد نیز هستیم چرا که توسعه پرداخت‌های بدون تماس در زمان شیوع کرونا ضرورت دارد.

وی گفت: کارت به کارت با مبدا بانک ملت در سرویس‌های توسن نیز یکی از موضوعات این تفاهم نامه بوده است؛ از سویی سرویس پرداخت با کدهای QR برای اپلیکیشن‌های ایزی پی و شاپ نیز از محورهای همکاری خواهد بود. همچنین سرویس شاپ نیز در بخش خرده فروشی استفاده خواهد شد و محصول به صورت مشترک استفاده می‌شود.

به گفته وی، توسعه سرویس پرداخت هزینه حمل و نقل عمومی از جمله کارت بلیت مترو از موضوعات مورد توجه در این تفاهم نامه است که قصد داریم آن را توسعه دهیم تا جایی که شهروندان بتوانند از طریق پایانه‌های فروشگاهی بانک ملت، کارت بلیت شهروندی خود را شارژ کنند.

مدیر عامل شرکت به پرداخت ملت گفت: شرکت به پرداخت ملت جزو معدود PSPهایی است که در حوزه سوخت کار می‌کند و قرار است در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری بخش پرداخت هزینه سوخت محصول مشترکی را ارائه دهیم که اپلیکیشن‌های سکه و شاپ بر روی آن قابل استفاده باشد.

وی گفت: در واقع پرداخت هزینه سوختی بر بستر نرم افزارهای موبایلی و کدهای QR انجام شود تا سلامت بیشتری داشته باشد. کارمزد خدمات قابل ارائه به پرداخت ملت و مجموعه توسن صفر بوده و صرفا بحث تا به امروز افزایش سبد خدمات است.

در ادامه محمد مظاهری، مدیر عامل توسن تکنو نیز در ادامه با اشاره به همکاری با به پرداخت ملت گفت: شرکت توسن تکنو در کنار توسن سها و شاپ در توافق با به پرداخت در کنار هم هستند؛ به پرداخت بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک در کشور به شمار می‌ رود و بالاترین سهم از پرداخت بر روی بستر کارتخوان را دارد و بر هنین اساس ظرفیت خوبی است تا بتوانیم خدمات نوآورانه ارائه دهیم.

وی گفت: در مترو مردم می‌توانند پرداخت هزینه بلیت را با موبایل انجام دهند و امکان پرداخت بر روی سایر بلیت‌ها فراهم خواهد شد که سالن‌تر و سریع‌تر از روش‌های دیگر است. از طرف دیگر، امکان شارژ بلیت مترو از روی پایانه‌های فروشگاهی به پرداخت ملت نیز فراهم خواهد شد.

مدیر عامل توسن تکنو افزود: کسب و کار فین تکی شاپ با همکاری به پرداخت مورد بهره برداری بیشتر در بخش خرده فروشی قرار خواهد گرفت و در فاز اول قصد داریم ۵۰۰ نقطه را تجهیز کنیم. وی تاکید کرد: هدف از این تفاهم نامه نوآوری با کار مشارکتی است و امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشد.

آرش لرستانی معاون عملیات به پرداخت ملت در توضیح چرایی عدم ترویج و بهره برداری گسترده از پرداخت NFC در ایران گفت: پرداخت با NFC در ایران چندان رایج نشد. چرا که در بخش رگولاتور تاکید بر آن بوده که موبایل نقش کارت را بازی کند و همچنان رمز دوم در این فرآیند بازیگر بوده و این موضوعات در کنار تعداد محدود موبایل و پایانه فروش باعث شد تا چندان مورد توجه قرار نگیرد و با مشکلاتی روبرو شود؛ این در حالی است که این مدل پرداخت در دنیا مورد توجه بسیاری قرار گرفته تا عملیات پرداخت تسریع شود و البته امنیت بالایی نیز دارد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24