Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سعید اسلامی بیدگلی در گفت و گو با بورس ٢۴ : این جلسه با حضور ۴٠ نفر از صاحب نظران اقتصادی برگزار شد تا در خصوص حال و هوای این روزهای بورس و نگرانی هایی که وجود دارد، راهکارهای توسعه ای و ... طرح موضوع صورت بگیرد... در خصوص توسعه نهادهای تخصصی صحبت شد؛ پیشنهاداتی به مدیریت جدید سازمان بورس اوراق بهادار ارائه شد مبنی بر این که بتوانند از بار روانی که این روزها در بازار وجود دارد بکاهند... در رابطه با افزایش سهام شناور شرکت ها مباحثی مطرح شد، البته این ها مسائلی هستند که همواره طی یک سال گذشته به مدیریت سازمان منتقل شده است...

در جلسه امروز صاحب نظران بازار سهام با وزیر اقتصاد چه گذشت؟

بورس24 : نشست هم اندیشی وزیر اقتصاد و دارایی با حضور 40 تن از فعالان بازار سرمایه ایران صبح امروز در تهران برگزار شد.

سعید اسلامی بیدگلی عضو شورای عالی بورس در گفت وگو با خبرنگار بورس24 در خصوص جلسه ای که صبح امروز با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و همچنین مدیران سازمان بورس برگزار شده بود ، گفت: جلسه ای که صبح امروز برگزار شد بیشتر به طرح مباحث و ارائه راهکارهایی گذشت که می تواند برای پیشبرد اهداف این بازار مفید باشد. این جلسه با حضور 40 نفر از صاحب نظران اقتصادی برگزار شد تا در خصوص حال و هوای این روزهای بورس و نگرانی هایی که وجود دارد، راهکارهای توسعه ای و ... طرح موضوع صورت بگیرد. باید بگویم که در این جلسه تصمیمی اتخاد نشده و صرفا همین مباحث ذکر شده مطرح شدند.

این عضو شورای عالی بورس همچنین در ادامه بیان کرد: در این جلسه هم اندیشی 20نفر از حاضران مباحثی را مطرح کردند. از نگرانی هایی که رشد بازار ایجاد می کند، گفتند. شاید مهم ترین راهکارهایی که پیشنهاد شد مسئله افزایش عرضه ها از سوی دولت و نهادهای حاکمیتی بود. در خصوص زیرساخت های بازار مباحثی به میان آمد. وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز در پایان مباحثی را ارائه کرد مبنی بر اینکه این روزهای بازارسهام بسیار امیدوار کننده است و نقاط روشنی در خصوص آن وجود دارد.

سعید اسلامی بیدگلی افزود: در خصوص توسعه نهادهای تخصصی صحبت شد؛ پیشنهاداتی به مدیریت جدید سازمان بورس اوراق بهادار ارائه شد مبنی بر این که بتوانند از بار روانی که این روزها در بازار وجود دارد بکاهند. در رابطه با افزایش سهام شناور شرکت ها مباحثی مطرح شد، البته این ها مسائلی هستند که همواره طی یک سال گذشته به مدیریت سازمان منتقل شده است.

او در خصوص برنامه های سازمان برای ارتقاء سامانه معاملاتی نیز اذعان کرد: این موضوع موضوع بسیار مهمی است. دو مسیر و راهکار وجود دارد. یک این که نرم افزار خریداری شده و یا نرم افزار داخلی توسعه یابد. به نظر می رسد هر دو این روش ها باید هم زمان صورت بگیرد. با توجه به اینکه بومی سازی سامانه معاملاتی کار بسیار پیچیده ای بوده و از سویی بسیار زمان بر است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24