Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مایک رایان، متخصص ارشد حوزه اورژانس در سازمان جهانی بهداشت گفت که این سازمان مطمئن نیست، که وجود آنتی بادی در خون افرادی که...

سازمان جهانی بهداشت: آنتی بادی کرونا احتمالاً به ایمنی گله‌ ای منجر نمی‌ شود

بورس24 :  مایک رایان، متخصص ارشد حوزه اورژانس در سازمان جهانی بهداشت روز جمعه گفت که این سازمان مطمئن نیست که وجود آنتی بادی در خون افرادی که از بیماری کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند، مانع ابتلای مجدد آنها به این بیماری شود.

به گزارش یورونیوز؛ وی همچنین افزوده است که حتی اگر آنتی بادی‌های تولید شده در خون افراد مبتلا به کووید-۱۹ در عدم ابتلای مجدد آنها موثر باشد، علائم موجود نشان می دهد که بدن تعداد کمی از افراد حاوی این آنتی بادی ها است و بنابراین نمی توان از آنچه «ایمنی گله‌ ای» نامیده می شود، سخن گفت.

مایک رایان با اشاره به اینکه اطلاعات اولیه دریافتی از کشورهای مختلف نشان می دهد که جمعیت اندکی حاوی آنتی بادی در خونشان هستند گفته است: «انتظار این بود که اکثریت افراد جامعه حاوی آنتی بادی ناشی از کووید-۱۹ باشند اما شواهد کلی علیه این انتظار اولیه است.»

بسیاری از کشورها در سراسر جهان امیدوارند که تولید آنتی بادی ناشی از ویروس کرونا در بدن افراد بهبود یافته از کووید-۱۹ باعث شود جمعیت قابل توجهی نسبت به این ویروس ایمن شوند و بنابراین امکان بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی فراهم شود.

با این حال داده‌هایی که سازمان بهداشت جهانی جمع آوری کرده است و اطلاعاتی که کشورها بصورت تک تک منتشر می کنند نشان می دهد که هنوز سخن گفتن از «ایمنی گله‌ای» در مواجه با این ویروس بسیار زود است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24