Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از پرداخت بیش از ۱۱۷ میلیارد ریال تسهیلات مالی و اعتباری به هفت شرکت در راستای مقابله با کرونا خبر داد و گفت که یکی از این شرکت‌ها هم که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده ظرفیت تولید روزانه ۲۷ هزار کیت تشخیص کرونا را دارد و این کیت‌ها می‌توانند در دو تا پنج دقیقه ابتلا یا عدم ابتلای فرد به کویید ۱۹ را مشخص کنند.

کیت تشخیص سریع کرونا در ایران تولید می‌شود؛ روزانه ٢٧ هزار عدد

بورس24 : مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از پرداخت بیش از ۱۱۷ میلیارد ریال تسهیلات مالی و اعتباری به هفت شرکت در راستای مقابله با کرونا خبر داد و گفت که یکی از این شرکت‌ها هم که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده ظرفیت تولید روزانه ۲۷ هزار کیت تشخیص کرونا را دارد و این کیت‌ها می‌توانند در دو تا پنج دقیقه ابتلا یا عدم ابتلای فرد به کویید ۱۹ را مشخص کنند.

رضا نقی‌پور اصل در گفت‌گو با ایسنا، اظهار کرد: این ۱۷ شرکت‌ حالا در زمینه تجهیزات پزشکی مربوط به پیشگیری از کرونا، توسعه خطوط تولید این تجهیزات، وسایل تشخیص و محصولات دارویی پیشرفته فعالیت می‌کنند.

به گفته وی یکی از این شرکت‌ها برای اولین بار مواد اولیه ماسک N۹۹ که شش لایه است و برای کادر درمانی استفاده می‌شود را در داخل تولید می‌کند. این شرکت همچنین روزانه ۲۰۰ هزار ماسک سه لایه و ۲۰ هزار ماسک N۹۵ تولید می‌کند.

نقی‌پور همچنین از تولید قسمتی از خط تولید دستگاه دوخت ماسک در یکی از شرکت‌ها خبر داد و گفت: ظرفیت تولید این بخش ۳۰ دستگاه در ماه است که تاکنون با توجه به نیاز تعداد ۱۰ دستگاه تولید کرده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با اشاره به تولید بیش از ۱۵ دوربین‌ حرارتی طی دو ماه گذشته در دو شرکت، اظهار کرد: یک شرکت‌ هم که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده ظرفیت تولید روزانه ۲۷ هزار کیت تشخیص کرونا را دارد و این کیت‌ها می‌توانند در دو تا پنج دقیقه ابتلا یا عدم ابتلای فرد به کویید ۱۹ را مشخص کنند.

وی در پایان از تولید روزانه ۱۰ هزار لیتر الکل و ۳۰ هزار لیتر داروی ضدعفونی حلق و بینی در شرکتی در لرستان خبر داد که مورد حمایت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته قرار گرفته است.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24