Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : پس از درز اخبار غیر رسمی از جلسه امروز شورای عالی بورس مبنی بر توصیه تلویحی وزیر اقتصاد به بازنگری در مقررات محدود کننده و سخت گیرانه ، سرانجام یک عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار یعنی مرجع تصویب کننده مقررات اصلاح ریزساختارهای بازار سرمایه از تعلیق آن خبر داد. سعید فلاح پور عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با خبرنگار بورس ۲۴ توضیح داد : طبق دستور وزیر اقتصاد قرار شد فعلا مصوبه اخیر در مورد اصلاح ریزساختارهای بازار سرمایه که چهارشنبه گذشته تصویب و ابلاغ شده بود تا اطلاع ثانوی به تعویق بیفتد. وی گفت: در اولین جلسه هیات مدیره که قطعا این هفته برگزار خواهد شد ، در مورد این موضوع تصمیم گیری خواهیم نمود. این مقام نظارتی افزود : پس از تصمیم هیات مدیره سازمان، شورای عالی بورس در مورد تصمیمات نهایی نتیجه گیری و تصمیم گیری خواهد کرد. وی تاکید کرد : مصوبه اصلاح ریزساختارهای بازار سرمایه از ٢۵ فروردین اجرایی نمی شود.

تائید تعلیق مقررات جدید بورس

بورس24 : پس از درز اخبار غیر رسمی از جلسه امروز شورای عالی بورس مبنی بر توصیه تلویحی وزیر اقتصاد به بازنگری در مقررات محدود کننده و سخت گیرانه ، سرانجام یک عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار یعنی مرجع تصویب کننده مقررات اصلاح ریزساختارهای بازار سرمایه از تعلیق آن خبر داد.

سعید فلاح پور عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با خبرنگار بورس24 توضیح داد : طبق دستور وزیر اقتصاد قرار شد فعلا مصوبه اخیر در مورد اصلاح ریزساختارهای بازار سرمایه که چهارشنبه گذشته تصویب و ابلاغ شده بود تا اطلاع ثانوی به تعویق بیفتد.

وی گفت: در اولین جلسه هیات مدیره که قطعا این هفته برگزار خواهد شد ، در مورد این موضوع تصمیم گیری خواهیم نمود.

این مقام نظارتی افزود : پس از تصمیم هیات مدیره سازمان، شورای عالی بورس در مورد تصمیمات نهایی نتیجه گیری و تصمیم گیری خواهد کرد.

وی تاکید کرد : مصوبه اصلاح ریزساختارهای بازار سرمایه از 25 فروردین اجرایی نمی شود.

گفتنی است ، عصر امروز با نظر وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان رئیس شورای عالی بورس حسن قالیباف اصل جایگزین شاپور محمدی در پست ریاست سازمان بورس شد.

بورس24 عصر امروز گزارش داده بود : در جلسه امروز شورای بورس موضوع قوانین محدود کننده در بورس از جمله مقررات اصلاح ریزساختارهای بازار سرمایه و اعتراضات گسترده نسبت به آن از سوی یکی از اعضای شورای عالی بورس مطرح شده و وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اهمیت بازار سرمایه برای دولت و ضرورت تلاش همه ارکان بازار برای موفقیت دولت در فروش گسترده سهام به مردم و همچنین استفاده از فرصت مناسب تامین مالی و عرضه بیش از 80 هزار میلیارد تومان اوراق و اسناد خزانه ، خواستار تسهیل مقررات بورس و در عین حال نظارت درست و دقیق سازمان بورس و اوراق بهادار بر سلامت و اصل شفافیت بازار شده است.بر این اساس ، اختیار بازنگری در مقررات اخیرا وضع شده ، عملا به رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار سپرده شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24