سایپا، پارس خودرو، زامیاد و سایپا دیزل شرکت های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بین المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشان های تجاری خود را تغییر دادند...
بورس24 : سایپا، پارس خودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بینالمللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه، به طور موقت نشانهای تجاری خود را تغییر دادند.
این شرکت ها با ایجاد فاصله در لوگوهای جدید خود سعی کردهاند لزوم رعایت فاصله اجتماعی را در دوران شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید-۱۹ یادآوری کنند.
این اقدام کمپینی است بین المللی که خودروسازانی نظیر آئودی، هیوندایی، مرسدس و ... پیشگام آن بودهاند.
منبع: سایپا نیوز
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.