Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : بازهم شایعه تغییر.مدتی است که شایعه استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در شبکه های مجازی دست به دست می شود. بخشی از بازار نیز با چشم پوشی از اقدامات مثبت شاپور محمدی در مدت حضور ۴٢ ماهه او در سازمان بورس و اوراق بهادار به استقبال این اخبار و شایعات می رود و دلیل آن نیز برخی اقدامات اخیر نهاد نظارتی بازار سرمایه برای کنترل هیجان در بازار از جمله محدودیت حجم مبنا و تلاش برای کاهش دامنه نوسان و سایر اقدامات مشابه است. اما امروز برای سومین مرتبه در ۴٠ روز اخیر شایعه استعفای دکتر شاپور محمدی در فضای مجازی دست به دست می شد. شایعه این بود که رئیس سازمان بورس استعفا داده و وزیر اقتصاد هم پذیرفته است. پیگیری های متعدد بورس ٢۴ نشان می دهد که خبر استعفای بالاترین مقام نظارتی بورس درست است و فرهاد دژپسند هم با پذیرش شفاهی این استعفا مشغول بررسی چهار گزینه برای معرفی به شورای بورس و تصمیم گیری نهایی است. این چهار گزینه شامل...

پیگیری شایعه تغییرات در بورس

بورس24 : بازهم شایعه تغییر.مدتی است که شایعه استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در شبکه های مجازی دست به دست می شود.

بخشی از بازار نیز با چشم پوشی از اقدامات بسیار شاپور محمدی در مدت حضور 42 ماهه او در سازمان بورس و اوراق بهادار به استقبال این اخبار و شایعات می رود و دلیل آن نیز برخی اقدامات اخیر نهاد نظارتی بازار سرمایه برای کنترل هیجان در بازار از جمله محدودیت حجم مبنا و تلاش برای کاهش دامنه نوسان و سایر اقدامات مشابه است.

اما امروز برای سومین مرتبه در 40 روز اخیر شایعه استعفای دکتر شاپور محمدی در فضای مجازی دست به دست می شد.

شایعه این بود که رئیس سازمان بورس استعفا داده و وزیر اقتصاد هم پذیرفته است.

پیگیری های متعدد بورس24 نشان می دهد که خبر استعفای بالاترین مقام نظارتی بورس درست است و فرهاد دژپسند هم با پذیرش شفاهی این استعفا مشغول بررسی چهار گزینه برای معرفی به شورای بورس و تصمیم گیری نهایی است.

این چهار گزینه شامل بهروز خدارحمی مدیرعامل کنونی گروه مالی سپهر صادرات ، حسن قالیباف اصل رئیس کنونی دانشکده علوم اجتماعی و اقتصاد دانشگاه الزهرا و مدیرعامل سابق بورس تهران ، امیر هامونی مدیرعامل کنونی فرابورس ایران و سعید اسلامی بیدگلی دبیرکنونی کانون نهادهای سرمایه گذاری است.

قالیباف اصل جدی ترین گزینه برای تصدی این پست است.

قرار است در اولین جلسه شورای بورس با توجه به اصرار شاپور محمدی برای استعفا موضوع مطرح و از میان گزینه های مزبور برای تصدی پست ریاست سازمان بورس تصمیم گیری شود.این جلسه احتمالا به صورت الکترونیکی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • محمد اجاقلو
    محمد اجاقلو

    ممنون از اطلاع رسانی خوبتون

    4 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24