Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیر عامل گروه فولاد مبارکه گفت: امسال، تأمین حداکثری نیاز کشور به محصولات فولادی، طرح شهید خرازی و احداث خط نورد گرم ۲ که به نام شهید سلیمانی مزین شده است، محقق خواهد شد. او ادامه داد...

گام بلند فولاد مبارکه در سال جهش تولید

بورس24 : مدیر عامل گروه فولاد مبارکه گفت: امسال، تأمین حداکثری نیاز کشور به محصولات فولادی، طرح شهید خرازی و احداث خط نورد گرم ۲ که به نام شهید سلیمانی مزین شده است، محقق خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با اشاره به عزم راسخ برای «جهش تولید» در سال ۹۹گفت:تحقق حداکثری راهبرد مقام معظم رهبری و جهش تولید را از اصلی ترین اهداف فولاد مبارکه در سال جاری است، تأمین حداکثری نیاز کشور به انواع محصولات تخت فولادی خاص که عمدتا وارداتی هستند، تکمیل طرح شهید خرازی و احداث خط نورد گرم ۲ که به نام شهید سلیمانی مزین شده است، محقق خواهد شد.

او افزود: به یقین تأمین سنگ آهن موردنیاز فولاد مبارکه و حمایت بیشتر از اجرای طرح نورد گرم ۲ در سال ۹۹ در تحقق راهبرد جهش تولید نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه اصفهان ادامه داد:علیرغم اینکه در سال ۱۳۹۸ گروه فولاد مبارکه همانند سایر فولادسازان کشور با مشکلات تحریم و عدم تخصیص سنگ آهن کافی مواجه بود، اما مدیریت و کارکنان تمامی شرکت‌های زیرمجموعه و نواحی داخلی شرکت با تلاش همه جانبه و قابل تقدیر خود توانستند بر راهبرد «رونق تولید» جامۀ عمل بپوشانند و با عزمی استوارتر، در نخستین روز‌های سال ۱۳۹۹ که از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید» نام گذاری شده است، در بسیاری از بخش‌ها به موفقیت‌های جدیدی دست یابند.

عظیمیان اظهار داشت: نتیجۀ همۀ تلاش‌ها در سال قبل رشد تولید در بسیاری از بخش‌ها نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۷ بود، تاجایی که در سال ۹۸ حمل محصول به مقصد مشتریان با تحقق ۱۰۶ درصد برنامۀ سالانه و ۱۱ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل از ۷ میلیون و ۴۹۱هزار تن فراتر رفت. این در حالی است که تأمین به موقع مواد اولیه و سنگ آهن فولاد مبارکه میتوانست در تحقق هرچه بیشتر اهداف مؤثر باشد.

او با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه همواره به مسئولیت‌های اجتماعی خود متعهد و در کنار مردم بوده است، خاطرنشان کرد: در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی نیز گروه فولاد مبارکه در اقصی نقاط کشور در هر شرایطی یار و مددکار هم میهنان بوده است. در این خصوص می‌توان به یاری رسانی به هموطنان سیلزدۀ غرب و شرق کشور در ابتدا و انتهای سال گذشته و پشتیبانی از شبکۀ بهداشت و درمان کشور در تأمین اقلام و تجهیزات موردنیاز مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24