Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : پاکسان سال مالی گذشته خود را با ثبت فروش بیش از هزار میلیارد تومان و تحقق ١٨۶ تومان سود به ازای هر سهم به پایان برد. سه ماه از سال مالی جدید پاکسان می گذرد و در دو ماه اخیر شاهد ارتقا رکوردهای فروش از این شرکت ۵٧ ساله هستیم. پاکسان در روزهایی که شاهد شیوع بیماری کرونا و افزایش تقاضا برای مواد ضد عفونی کننده بودیم نیز توانست با عرضه مستقیم مواد ضد عفونی کننده یکی از شرکت های پیشگام در عرصه تولید و عرضه مستقیم محلول های ضد عفونی کننده دست باشد. بابک مصطفایی مدیرعامل پاکسان ضمن تبریک سال نو به تمامی هموطنانمان درباره سال مالی ٩٩ و اقدامات صورت گرفته در راستای تولید و فروش پاکسان در سال مالی جدید گفت: پاکسان ۵٧ سال است که در کنار مردم قرار دارد و در حدود ۴٠ درصد از صابون کل کشور، ١٠ درصد از شوینده های پودری کشور را تامین می کند و توانسته در این مدت محصولات خود را تحت عنوان بیش از ٢٠ برند از جمله گلنار، عروس، نسیم ، ارکید، برف، سپید، سیو، پریمکس، رخشا و... در بازار مصرف کشور عرضه کند...

هدفگذاری پاکسان برای ١۵۴ هزار تن تولید در سال جدید

بورس24 : پاکسان سال مالی گذشته خود را با ثبت فروش بیش از هزار میلیارد تومان و تحقق 186 تومان سود به ازای هر سهم به پایان برد.

سه ماه از سال مالی جدید پاکسان می گذرد و در دو ماه اخیر شاهد ارتقا رکوردهای فروش از این شرکت 57 ساله هستیم.

پاکسان در روزهایی که شاهد شیوع بیماری کرونا و افزایش تقاضا برای مواد ضد عفونی کننده بودیم نیز توانست با عرضه مستقیم مواد ضد عفونی کننده یکی از شرکت های پیشگام در عرصه تولید و عرضه مستقیم محلول های ضد عفونی کننده دست باشد.

بابک مصطفایی مدیرعامل پاکسان ضمن تبریک سال نو به تمامی هموطنانمان درباره سال مالی 99 و اقدامات صورت گرفته در راستای تولید و فروش پاکسان در سال مالی جدید گفت: پاکسان 57 سال است که در کنار مردم قرار دارد و در حدود 40 درصد از صابون کل کشور، 10 درصد از شوینده های پودری کشور را تامین می کند و توانسته در این مدت محصولات خود را تحت عنوان بیش از 20 برند از جمله گلنار، عروس، نسیم ، ارکید، برف، سپید، سیو، پریمکس، رخشا و... در بازار مصرف کشور عرضه کند.

وی ادامه داد: پاکسان در تنوع سبد محصولات نیز جز شرکت های شوینده ای است که بیش از 100 قلم کالا از انواع مختلف صابون ، پودر، مایع ظرفشویی، خمیردندان و... را در سبد محصولات خود دارد ، با توجه به نیاز بازار به مواد شوینده و برنامه هایی که در دستور کار داریم و با توجه به افزایش نیاز به انواع مواد شوینده ، برنامه های توسعه ای را در دست طرح ریزی و اجرا داریم تا بتوانیم میزان تولید را افزایش دهیم.

نگران مواد اولیه نبوده و نیستیم

مصطفائی در خصوص تامین مواد اولیه برای خطوط تولیدی گفت: در حدود 70 درصد از مواد اولیه تولید ما داخلی است و بخشی از این مواد نیز توسط خود پاکسان تولید می شود و در حدود 30 درصد از مواد اولیه وارداتی است که در برنامه داریم تا با استفاده از توان بومی این میزان را به حداقل ممکن برسانیم، در حال حاضر مشکلی از بابت تامین مواد اولیه تولید نداریم و خطوط تولید ما فعال است، همچنین در دو ماه اخیر توانستیم رکوردهای کم نظیری در عرصه فروش محصول به ثبت برسانیم و در بهمن و اسفند رکورد فروش را ارتقا دادیم.

مدیرعامل پاکسان گفت: در سال 99 خطوط تولید ما علی رغم تمام مشکلات موجود به جهت وجود اپیدمی ویروس کرونا در کشور برای تامین نیاز بازار به مواد شوینده از ابتدای سال فعال بود و به جز دو روز خطوط تولید ما در حال تولید بودند و حتی برخی از خطوط تحت تدابیر بهداشتی ویژه این دوران در سه شیفت فعال بود، تا کمبودی از بابت نیاز مصرف کنندگان در کشور ایجاد نشود و بتوانیم در راستای تحقق شعار امسال یعنی «جهش تولید» گام برداریم.

هدف گذاری تولید 154 هزار تنی

وی در خصوص برنامه تولید امسال گفت: سال مالی گذشته میزان تولید ما در محدوده 127 هزار تن بود که امسال در برنامه اعلامی هدف گذاری 154 هزار تن را اعلام کردیم.

مصطفائی در خصوص نوسانات قیمت سهام پاکسان نیز گفت: خوشبختانه با برنامه هایی که پیاده سازی کردیم تمام خطوط تولید ما زیر بار تولید است و برنامه تولید ما بر اساس برنامه در حال اجراست، در دو ماه بهمن و اسفند نیز رکورد فروش را به نسبت سال های قبل ارتقا دادیم و با توجه به شرایط عملیاتی پاکسان و برنامه های در دست اجرا شاهد رشد ارزش سهام پاکسان هستیم ، در حدود دو ماهی که مدیریت پاکسان را عهده دار شدم خوشبختانه قیمت سهام پاکسان از 1795 تومان به بیش از 3800 تومان افزایش داشته است و از نظر عملیاتی نیز شرایط ما مطلوب است.

پاکسان و کرونا

وی در خصوص تولید محلول ضد عفونی کننده دست نیز گفت: در ابتدای شروع اپیدمی ویروس کرونا که تقاضا برای خرید محلول های ضد عفونی افزایش یافت، توانستیم ظرف مدت 4 روز خط محلول ضد عفونی کننده را راه اندازی کنیم و فرآیند های اداری و اخذ مجوز را عملیاتی کنیم، این در شرایطی بود که هیچ یک از خطوط تولید ما از مدار خارج نشد و با استفاده از امکانات موجود خط تولید جدید راه اندازی شد و با توان تولید روزانه 50 تن که در صورت تامین الکل مشکلی برای تولید این میزان نخواهد بود، در زمینه عرضه نیز موفق شدیم با استفاده از عرضه مستقیم و مستمر محلول ضد عفونی کننده از بروز سوداگری در فروش جلوگیری کنیم.

مصطفائی در خاتمه ضمن آرزوی سلامتی برای تمام هموطنان و عبور سلامت از بحران کرونا خاطرنشان کرد: هدف مجموعه پاکسان در سال جدید تلاش مداوم برای رفع نیازهای شوینده و بهداشتی مردم سرزمینمان و جامه ی عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص شعار سال ( جهش تولید) می باشد. به همین منظور از اولین روز سال جدید و از لحظه تحویل سال نو کارکنان شریف پاکسان مشغول انجام کار و تولید بوده اند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24