Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: با شیوع بیماری کرونا همکاران ما قول دادند که تا آخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال جاری، تولید روزانه ماسک در کشور، به ۴ میلیون قطعه برسد.

تولید ماسک به روزانه ۴ میلیون قطعه افزایش می یابد

بورس24 : وزیرصنعت، معدن و تجارت گفت: با شیوع بیماری کرونا همکاران ما قول دادند که تا آخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه سال جاری، تولید روزانه ماسک در کشور، به ۴ میلیون قطعه برسد.

«رضا رحمانی» با بیان اینکه با شیوع بیماری کرونا شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی برای تأمین اقلام و کالاهای مرتبط با کرونا پای کار آمدند، افزود: این شرکت‌ها ۱۳۶ میلیارد تومان برای تأمین کالاها و اقلام مورد نیاز اختصاص دادند.

وی یادآورشد: قبل از شیوع کرونا ظرفیت تولید ماسک در کشور ۷۰۰ هزار قطعه و میزان تولید آن ۳۰۰ هزار قطعه بود اما با شیوع کرونا واحدهای تولیدی را سه شیفته و شبانه روزی کردیم.

رحمانی با بیان اینکه در این راستا تمام اقدامات ما زیر نظر پروتکل‌های وزارت بهداشت بوده است و با ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگ عمل کردیم، افزود: تولید مواد شوینده نیز از اسفند ماه ۹۸ تا کنون ۸ برابر و تولید الکل نیز ۲۰ برابر شده است.

وزیر صنعت، معدن وتجارت بیان کرد: تولید دستکش بیش از ۲ برابر شده است، پیش از کرونا ۲ میلیون تولید می‌کردیم، الان ۴.۵ میلیون عدد تولید می‌کنیم.

وی بااشاره به اهمیت افزایش تولید شوینده‌ها برای مقابله با انتشار ویروس کرونا اظهارداشت: ظرفیت واحدهای تولید کننده شوینده‌ها نیز از ۵۰ به ۹۰ درصد افزایش یافته است.

رحمانی گفت: تولیدات روزهای اول ما به بیمارستانها ارسال شده است، در ۱۰۴ واحد تولیدی مرتبط با اقلام و کالاهای مربوط به مقابله با کرونا، بازرس مقیم از ۱۰ اسفند ۹۸ مستقر شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تمام تولیدات ما به وزارت بهداشت تحویل داده می‌شود و توزیع زیر نظر و با نظارت و کنترل وزارت بهداشت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه همه اقدامات در ارتباط با تولید کالاهای مرتبط با کرونا توسط بخش خصوصی انجام شده است، گفت: ۱۰ میلیون عدد ماسک نیز توسط ایمیدرو تأمین و تحویل وزارت بهداشت شده و واردات ماسک نیز تاکنون حدود ۲۰ میلیون عدد بوده است.

وی با بیان اینکه همه معاونت‌های مرتبط در وزارتخانه پای کار آمدند و همکاری مردم مثال زدنی است، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام هم پای کار آمدند، اصناف و اتحادیه‌ها و بسیج اصناف هم برای کمک و مقابله با کرونا همکاری کردند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: هم اکنون اتحادیه پوشاک تهران روزانه ۵ هزار لباس بیمارستانی به مراکز درمانی تحویل می‌دهد.‌

منبع: مهر

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24