بر اساس اعلام دولت مبنی بر ادامه محدودیت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، بانک ایران زمین، ارائه خدمات الکترونیک و دیجیتال به مشتریان را با جدیت دنبال می کند. به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، مشتریان می توانند...
بورس24 : بر اساس اعلام دولت مبنی بر ادامه محدودیت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، بانک ایران زمین، ارائه خدمات الکترونیک و دیجیتال به مشتریان را با جدیت دنبال می کند.
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، مشتریان می توانند، بخش عمدهای از امور بانکی خود را از طریق اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، پایانه های الکترونیک پرداخت و سامانه پیامکی دریافت کنند.
فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در همین راستا ضمن اعلام آمادگی کامل بخش آی تی بانک برای ارائه خدمات به مشتریان گفت: تعداد تراکنش های غیر حضوری بانک ایران زمین در سال 98 نسبت به سال 97 به میزان 109درصد رشد داشته و همچنین این تراکنش ها از نظر مبلغ هم رشد 126درصدی را نشان می دهد.
بر همین اساس مشتریان می توانند به جای حضور فیزیکی در شعب از امکانات آنلاین جهت انجام تراکنشهای خود بهره بگیرند.
ضمناً مرکز ارتباط با مشتریان (۲۴۸۰۹-۰۲۱) بانک ایران زمین، به صورت ۲۴ ساعته آماده رفع مشکلات و ارایه خدمات به مشتریان است.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.