Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

تقربیا همه جهان از شیوع کرونا خبر دارند اما در این میان کارکنان یک شغل هستند که هیچ خبری از شیوع کرونا در جهان ندارند.

کارکنان یک شغل هنوز نمی‌دانند کرونا آمده است

بورس24 : تقربیا همه جهان از شیوع کرونا خبر دارند اما در این میان کارکنان یک شغل هستند که هیچ خبری از شیوع کرونا در جهان ندارند.

به نقل از یورونیوز، شیوع ویروس جدید کرونا در سطح جهان نگرانی های زیادی را برای ساکنان بسیاری از کشورها پدید آورده است اما به نظر می رسد که سرنشینان زیردریایی‌ها از معدود افرادی هستند که از شیوع این ویروس و تبعات روانی، اقتصادی و اجتماعی آن در امان مانده‌اند.

سرنشینان زیردریایی‌ها اغلب در جریان آخرین تحولات قرار نمیگیرند تا بتوانند بر روی ماموریت حساس و فوق سری خود در عمق دریاها تمرکز کنند. گروهی از افسران فعلی و سابق زیردریایی های مجهز به سلاح هسته‌ای فرانسه تاکید می کنند که سرنشینان این زیردریایی‌ها اغلب در جریان «اخبار بد» قرار نمی‌گیرند تا روحیه آنها تضعیف نشود.

به این ترتیب به نظر می رسد آن دسته از خدمه زیردریایی‌ها که پیش از شیوع نوع جدید ویروس کرونا ماموریت خود را آغاز کرده‌اند از تاثیر بیماری همه گیر «کووید ۱۹» بر زندگی ساکنان کره زمین و قرنطینه نزدیک به دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر از آنها بی‌خبر باشند.

دومینیک سال، فرمانده سابق زیردریایی بالستیک فرانسه در این مورد می‌گوید: «خدمه از [شیوع ویروس] اطلاعی ندارند. آنها باید کاملا برای ماموریت خودشان آمادگی داشته باشند.»

ماموریت زیردریایی‌های بالستیک فرانسه اغلب بین ۶۰ تا ۷۰ روز طول می‌کشد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که اگر سرنشینان یک زیردریایی در پایان ماه فوریه (اوایل اسفند) ماموریت خود را آغاز کرده باشند تا پایان ماه آوریل (اوایل اردیبهشت) به محل زندگی خود بازنخواهند گشت.

منبع: همشهری

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24