Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) از توسعه فعالیت این شرکت برای ارایه قطعات آپشن در محصولات صادراتی ایران خودرو در سال جهش تولید خبر داد.

مدیرعامل آپکو خبر داد:‌ توسعه بازار محصولات آپشنال ایران خودرو در سال ٩٩

بورس24 : مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) از توسعه فعالیت این شرکت برای ارایه قطعات آپشن در محصولات صادراتی ایران خودرو در سال جهش تولید خبر داد.

کیوان وزیری گفت: به منظور کسب سهم مناسبی از بازارهای منطقه در صدد هستیم در سال جاری قطعات آپشن را به کشورهای همسایه صادر کنیم.

وی افزود: آپکو متناسب با روحیه و گروه سنی افراد، محصولات ایران خودرو به قطعات آپشن تجهیز می کند. همچنین این شرکت براساس خواست مشتریان 53 قلم آپشن را به صورت نقد و اقساط عرضه خواهد کرد.

وزیری با بیان این که یکی از ابزارهای خودروسازی برای افزایش سهم بازار توجه به قطعات آپشن است خاطرنشان کرد: آپکو برنامه توسعه ای ترسیم کرده که در سال جاری رویکردهای متنوعی در مسیر بهبود رضایت مشتریان به اجرا خواهد گذاشت.

مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو تاکید کرد: آپکو با نیازسنجی از مشتریان محصولات ایران خودرو، خودرو را با قطعات آپشن و با رعایت استانداردهای روز در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

وزیری تاکید کرد: حدود 100 نمایندگی شرکت آپکو و نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو آماده عرضه قطعات آپشن به مشتریان هستند.

وی خاطرنشان کرد: قطعات ارایه شده از سوی آپکو دارای شناسنامه کیفیت به عنوان نشان دهنده فرآیندهای طراحی و مهندسی است.

منبع: ایکوپرس

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24