Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: مدت اجرای محدودیت های تردد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا فعلا تا ۲۱ فروردین ۹۹ است و در صورت تمدید اعلام می‌شود.

پلیس: محدودیت های تردد تا ۲۱ فروردین ادامه دارد، حتی شاید بیشتر

بورس24 : رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: مدت اجرای محدودیت های تردد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا فعلا تا ۲۱ فروردین ۹۹ است و در صورت تمدید اعلام می‌شود.

سردار سید تیمور حسینی ضمن بازدید از محور تهران - قم به رخدادهای اخیر و اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از شیوع بیماری اشاره کرد و افزود: از روز گذشته ابلاغیه‌هایی مبنی بر محدودیت های عبور و مرور صادر شد و بر اساس آخرین تصمیمات، قرار شد خروجی استان ها مسدود شود و به جز مسافرانی که در مسیر برگشت به خانه‌های خود هستند خودروهای دیگر حق سفر ندارند.

وی ادامه داد: مسافران در مسیر بازگشت نیز مجاز به ورود به شهرهای در طول مسیر نیستند و باید از کمربندی ها و خارج از شهرها عبور کنند.

رییس پلیس راه راهور ناجا اظهارداشت: ملاک ما برای تشخیص ساکنان شهرها از مسافران، پلاک خودرو، نشانی ثبت شده در بیمه نامه، دو رقم ابتدایی کد ملی، دفترچه خدمات درمانی و گواهینامه‌های هوشمند است و مأموران پلیس راهور با دست‌افزارهایی که در اختیار دارند در تسریع و تسهیل این امر کمک خواهند کرد.

حسینی در خصوص استثناهای طرح هم گفت: محدودیت تنها در خروجی استان ها اعمال می‌شود و ترددهای درون استانی شامل طرح نیستند. در خصوص استان تهران نیز به دلیل شرایط خاص استان های تهران و البرز، این دو استان یکی در نظر گرفته شده‌اند و تردد بین دو استان بلامانع است. همچنین تردد ناوگان بار به دلیل جابه جایی کالاهای ضروری نیز بلامانع است.

وی به حذف تست غربالگری اشاره کرد و افزود: با استفاده از پلاک خودرو و سامانه‌های تردد شمار، شماره ملی مالکان خودرو و رانندگان استخراج و به وزارت بهداشت تحویل شده است، افرادی که به سفر رفته‌اند از طریق سامانه ۴۰۳۰ برای انجام تست های دقیق احضار می شوند یا اکیپ هایی به منازل آنها اعزام خواهند شد. اقدامات بعدی در صورت مثبت بودن تست در اختیار وزارت بهداشت است.

رییس پلیس راه راهور ناجا در خصوص ضمانت اجرایی و زمان اجرای طرح اظهار داشت: بیشتر مردم از محدودیت ها استقبال کردند و در چند روز اخیر بسیاری خواستار اعمال این محدودیت ها بودند. اما کسانی که به ابلاغیه بی‌توجهی کنند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف خودرو به مدت یک ماه در انتظار آنها است.

منبع: پلیس راه راهور نیروی انتظامی

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24