Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

گروه صنعتی ایران خودرو راهبرد های کلان خود را برای تحقق شعار سال؛ جهش تولید؛برمبنای جهاد درتامین ،‌همت درتولید و شتاب درتحویل ترسیم کرد.

ترسیم راهبردهای کلان ایران خودرو برای تحقق جهش تولید؛ جهاد در تامین، همت در تولید و شتاب در تحویل

بورس24 : گروه صنعتی ایران خودرو راهبرد های کلان خود را برای تحقق شعار سال؛ جهش تولید؛برمبنای جهاد درتامین ،‌همت درتولید و شتاب درتحویل ترسیم کرد.

این گروه صنعتی در تاسی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نخستین سخنان سال 1399، اهتمام خود را به کار خواهد بست تا گام‌های موثری در تحقق شعار سال، «جهش تولید» برداشته شود.

گروه صنعتی ایران خودرو وظیفه خود می‌داند در تبعیت از سیاست‌های کلی حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی، در سایه حمایت‌ها و رهنمودهای دولتی و همچنین با اتکال به توان مهندسی و ظرفیت دانشی و تولیدی خود، در آنچه مسئولیت بخش تولید و صنعت است، پیشگام بوده و اقدام نماید.

برنامه های این گروه صنعتی برای عملیاتی شدن راهبرد جهاد در تامین در راستای تحقق جهش تولید شامل تامین نقدینگی و ارز مورد نیاز ؛ تامین مواد اولیه ، قطعات و مجموعه ها با کیفیت مناسب در زمان بندی مشخص ( تولید بدون کسری) و به قیمت عادلانه ؛ تامین خدمات پس از فروش متناسب با نیاز مشتری و اعلام و درخواست سیاست ها ،‌مقرارات و قوانین پشتیبان تولید می باشد .

برمبنای این گزارش ، ارتقاء‌بهروری در تمامی زمینه ها شامل منابع انسانی ، سرمایه ، انرژی ؛تحقق برنامه تولید؛تحقق برنامه های طراحی و توسعه محصولات و ارتقای کیفی محصولات تولید شده ، از مهمترین برنامه های اجرایی راهبرد همت در تولید خواهد بود .

گروه صنعتی ایران خودرو برای تحقق شعار سال جهش تولید ، برنامه هایی درحوزه شتاب درتحویل نیز تدارک دیده است که از جمله می توان به جهش درصادرات ، تحریک تقاضا ، کاهش ماندگاری خودرو ها ،‌تحویل تعهدات معوقه طی سه ماهه اول سال جاری و تسریع در فرآیند لجستیک ، اشاره کرد.

این گروه صنعتی همچنین در تلاش است، با استفاده از تمام ظرفیت های علمی ، نخبگان جامعه ، شرکت های دانش بنیان و قطعه سازان ، تولید خودرو با نشان ایرانی را در سال جهش تولید توسعه دهد.

منبع: ایکوپرس

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24