Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مشاغلی که قبلا اعلام شده بود، تا ۱۵ فروردین تعطیل هستند رئیس جمهور گفت: ورودی بیماران به بیمارستان‌ها در استان‌ها کاهش یافته و تعداد فوتی‌ها هم روند کاهشی دارد که خبر مهمی است.

روحانی: ورودی بیماران به بیمارستان‌ها کاهش یافته، تعداد فوتی‌ها هم روند کاهش دارد

بورس24 : رئیس جمهور گفت: ورودی بیماران به بیمارستان‌ها در استان‌ها کاهش یافته و تعداد فوتی‌ها هم روند کاهشی دارد که خبر مهمی است.

جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور روحانی برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا که صبح امروز (سه‌شنبه ۵ فروردین) در ساختمان حافظیه برگزار شد، اظهار کرد: ورودی بیماران به بیمارستان‌ها در استان‌ها کاهش یافته و تعداد فوتی‌ها هم روند کاهشی دارد که خبر مهمی است.

رئیس جمهور گفت: باید به گونه‌ای حرکت کنیم که زمان لازم را برای درمان در اختیار نظام سلامت قرار دهیم. باید تخت‌های مراقبت‌های ویژه و کادر‌های درمانی توان رسیدگی به بیماران را داشته باشند.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: باید کاری کنیم که این ویروس شیوع پیدا نکند؛ در این جلسه مطرح شد اگر یک فرد آلوده در شرایط عادی تماس داشته باشد چند نفر را آلوده می‌کند و اگر قرنطینه باشد چند نفر. خیلی مهم است که اگر فردی مبتلا به این ویروس شد، حتما در جایی قرنطینه شود. این قرنطینه یا بیمارستان است، یا خانه اش؛ در هر صورت نباید تحرکی در جامعه داشته باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه مشاغلی که قبلا تعطیل اعلام شده بود تا ۱۵ فروردین این تعطیلی ادامه خواهد داشت، گفت: مراکز آموزشی، مراکز فروشگاهی غیر از مواد غذایی تعطیل خواهند بود. اجتماعاتی هم که قبلا توصیه شده بود نباشد چه برای غم و عزا و چه شادی، مردم کماکان به این توصیه‌ها عمل کند و اجتماعی نباشد.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به خروج تعداد قابل توجهی از خودرو‌ها از تهران و کرج تصریح کرد: در جلسه مطرح شد که شماره خودرو و شماره موبایل صاحبان این خودرو‌ها مشخص است، خوب است که در طرح بسیج ملی از این ماشین‌ها و صاحبان آن این سوالات انجام شود، چون در بازگشت که یک تراکمی ایجاد می‌شود، با مدل تب سنجی پایش امکان پذیر نیست، اما از طریق غربالگری و تماس با آنها می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24