Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران با اعلام علت عدم تخصیص سهام دو عرضه اولیه چهارشنبه گفت: سفارش خرید تلمت و شصدف اکثر متقاضیان جامانده شنبه نهایی و اعمال می شود.

سفارش خرید جامانده‌های «تلمت» و «شصدف» فردا اعمال می شود

بورس24 : مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران با اعلام علت عدم تخصیص سهام دو عرضه اولیه چهارشنبه گفت: سفارش خرید "تلمت و شصدف" اکثر متقاضیان جامانده شنبه نهایی و اعمال می شود.

روح اله دهقان درباره گلایه برخی سهامداران متقضی خرید دو عرضه اولیه تامین سرمایه ملت و صنعتی دوده فام مبنی بر عدم تخصیص سهام به رغم ارایه درخواست به موقع سفارش خرید به بورس پرس توضیح داد: در روز چهارشنبه که حجم معاملات قابل توجه بود ، بیش از 3.2 میلیون نفر اقدام به ثبت سفارش خرید این دو عرضه اولیه کردند.

وی ادامه داد: در میان برخی شرکت های خدمات معاملات آنلاین مانند تدبیر به دلیل حجم زیاد تقاضا دچار مشکل شدند که منجر به تمدید در زمان دریافت سفارش خرید "تلمت" شد . از سوی دیگر درحالی برای هر معامله، یک پیام از سوی مدیریت فناوری بورس تهران به شرکت های OMS و کارگزاری داده می شود که به دلیل حجم زیاد تقاضا و سپری شدن زمان معاملات، امکان نهایی شدن دریافت پیام توسط شرکت های OMS فراهم نشد اما فایل های مربوطه آماده شد تا شرکت ها با نهایی کردن "بک آفیس" ، قادر به طی فرایند باقی مانده باشند.

این مقام مسئول افزود: همکاران شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، بعداز دو عرضه اولیه چهارشنبه ، شبانه و تا پنج شنبه همه زمینه ها را نهایی کردند. بنابراین برای خرید و تخصیص سهام "شصدف " مشکلی نبود و شرکت های OMS ، شرایط مساعدی داشتند و سامانه برای تخصیص سهام هم زیر بار نبود.

دهقان با اعلام اینکه سهامداران جام مانده نگران نباشند ، توضیح داد: با این اوصاف ، عدم تایید سفارش خرید آن دسته از سهامداران که تاکنون در سبد سهام لحاظ نشده ، ملاک نبوده و فردا شنبه با نهایی شدن "بک آفیس" شرکت های کارگزاری، لحاظ می شود اما شاید به برخی سهامداران متقاضی تلمت ، تخصیص داده نشود.

منبع: بورس پرس

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24