Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

رییس خانه معدن ایران اعلام کرد: شورای عالی معادن با تایید وزیر صنعت، معدن وتجارت میزان حقوق دولتی معادن برای سال ۹۸ را براساس قیمت پایه سال ۹۷ مصوب کرد. «محمد رضا بهرامن» تصریح کرد: میزان حقوق دولتی معادن با توجه به شرایط کشور از دغدغه های فعالان بخش معدن بود که با تصویب این موضوع در نشست یکصد هشتاد و یکمین شورای عالی معادن و تایید وزیر صنعت، معدن وتجارت، پرونده این امر برای سال ۹۸ بسته شد.

حقوق دولتی معادن ؛ بدون تغییر

بورس24 : رییس خانه معدن ایران اعلام کرد: شورای عالی معادن با تایید وزیر صنعت، معدن وتجارت میزان حقوق دولتی معادن برای سال ۹۸ را براساس قیمت پایه سال ۹۷ مصوب کرد.

«محمد رضا بهرامن» تصریح کرد: میزان حقوق دولتی معادن با توجه به شرایط کشور از دغدغه های فعالان بخش معدن بود که با تصویب این موضوع در نشست یکصد هشتاد و یکمین شورای عالی معادن و تایید وزیر صنعت، معدن وتجارت، پرونده این امر برای سال ۹۸ بسته شد.

هدف دولت از دریافت حقوق دولتی معادن، توسعه مناطق محروم بوده و نگاه اصلی در کنار توسعه مناطق، ایجاد اشتغال و تامین نیازهای کشور است.

رییس خانه معدن خاطرنشان ساخت: شورای عالی معادن با درنظر گرفتن کلیه شرایط حاکم بر اقتصاد کشور بویژه اقتصاد معادن کوچک و متوسط در نشست مزبور نسبت به تعیین حقوق دولتی معادن برای امسال اقدام کرد.

جعفر سرقینی معاون پیشین وزیر صنعت، معدن وتجارت اعلام کرده بود کهپیش بینی می‌شود در سال ۹۸موضوع اخذ یکسان حقوق دولتی از معادن تغییر کند و از هر معدن حقوق دولتی مربوط به خود اخذ شود؛ برخلاف رویه دریافتیکسان در سالهای گذشته که پیاده شد.

به گفته وی، شورای عالی معادن از سازمان نظام مهندسی معدن ایران خواسته است تا چارچوبی در ارتباط با شیوه اخذ حقوق دولتی معادن مشخص سازد و سازمان یاد شده کاری جدی در این ارتباط انجام داده است.

به گفته سرقینی، بررسی‌های سازمان نظام مهندسی معدن در اختیار شورای عالی معادن قرار گرفته و قرار است در قالب طرح و برنامه ای منسجم و نرم افزار کاربردی مورد استفاده قرار گیرد و هر معدن حقوق دولتی خود را پرداخت کند.

جعفر سرقینی مهرماه امسال در سفر به شهرستان قروه ( کردستان) و بازدید از معدن طلای ساریگونی گفته بود، سال گذشته ( ۱۳۹۷) یکهزارو ۳۰۰ میلیارد تومان حقوق دولتی توسط معادن کشور به حساب خزانه واریز شد.

منبع : معدن 24

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24