Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

«شستا» به بورسی شدن فکر می کند ؛ آن هم تا پایان ٩٨!! کشاورزی کوثر ؛ عرضه اولیه چهارشنبه هفته بعد است...

عرضه های اولیه تا چهارشنبه سوری ادامه دارد!

بورس24 : با نزدیک شدن به پایان سال سرعت انجام عرضه های اولیه قوت گرفت. بورس تهران که امروز شاهد ورود تامین سرمایه بانک ملت خواهد بود، هفته آینده مهمان دیگری خواهد داشت و شستا نیز به عرضه های پایان سال نزدیک تر می شود.

مجید نوروزی معاون ناشران و اعضای شرکت بورس تهران در مورد عرضه های اولیه تا پایان سال به خبرنگار بورس24 گفت: «شستا» در صورت ارائه صورت های مالی ۶ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۸ خود که در آن شرایطی را که هیات پذیرش مورد نظر داشته اعمال کرده باشد، در سال ۹۸ عرضه اولیه خواهد شد.

وی گفت: البته تاکنون این اطلاعات ارائه نشده است و منتظر هستیم.

چهارشنبه آتی عرضه اولیه داریم

به گفته وی؛ سرمایه گذاری کشاورزی کوثر نیز چهارشنبه آتی عرضه اولیه می شود. شرکت صنعت غذایی کوروش و لیزینگ پارسیان هم دربورس تهران پذیرفته شده اند.

وی گفت: با توجه به این که صنعت غذایی کوروش قرار شد صورت های مالی ۹۸ را ارائه دهد احتمالا عرضه شرکت در ابتدای سال ۹۹ انجام می شود.

نوروزی گفت: لیزینگ پارسیان هم احراز شرایط را باید به بورس اعلام کند و در صورت انجام، کارهای مربوط به عرضه اولیه آن را پیگیری می کنیم.

بورس انرژی هم در حال گرم کردن است؟

او در مورد ورود بورس انرژی به بورس تهران گفت: شرکتی که در بازار اول یا دوم فرابورس پذیرفته شده باشد، انتقال به بورس تهران خواهد داشت. عرضه اولیه نمی شود بلکه در فرابورس نماد بسته و در بورس تهران بازگشایی می شود.

نوروزی ادامه داد:شرکت هایی که در بازار پایه هستند از آنجایی که با الزام ماده ۹۹قانون برنامه پنجم که همه شرکت های سهامی عام باید در بورس و فرابورس معامله شوند، در بازار پایه معامله می شوند ، این شرکت ها پذیرفته نیستند در نتیجه برای این شرکت ها پذیرش و عرضه اولیه انجام می شود که در حال حاضر مراحل پذیرش را طی می کنند.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

این مطلب 1 نظر دارد.

  • منصور سهرابی
    منصور سهرابی

    بسیار عالی

    4 سال پیش

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24