Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

سه ماهه آخر سال بهترین زمان فروش شرکت های تولید کننده روانکار است و خریداران برای ذخیره سازی تا سه ماهه اول سال بعد بیشترین خرید را انجام می دهند ، حال آن که فروش شرکت های تولید کننده روانکار عملا در فروردین و اردیبهشت به پایین ترین سطح خود کاهش می یابد... چهار شرکت تولید کننده روانکار حاضر در بازار سهام در چند روز اخیر گزارش های تولید و فروش خود را روانه کدال کردند..

«بهران» و «شسپا» سلبریتی روانکاران شدند ؛ عقب نشینی «ایرانول» از بازار

بورس24 : سه ماهه آخر سال بهترین زمان فروش شرکت های تولید کننده روانکار است و خریداران برای ذخیره سازی تا سه ماهه اول سال بعد بیشترین خرید را انجام می دهند ، حال آن که فروش شرکت های تولید کننده روانکار عملا در فروردین و اردیبهشت به پایین ترین سطح خود کاهش می یابد.

چهار شرکت تولید کننده روانکار حاضر در بازار سهام در چند روز اخیر گزارش های تولید و فروش خود را روانه کدال کردند.بر اساس این گزارش ها ،در ماه آذر نفت بهران ۳۶۰، نفت ایرانول ۳۰۰، نفت سپاهان ۴۲۰و نفت پارس ۱۹۶میلیارد تومان محصول به فروش رسانده بودند که فروش بهران با رشد چشمگیر در دی و بهمن ماه به ۳۷۵و۳۸۰ میلیارد تومان ،فروش ایرانول در دی و بهمن با کاهش به ۲۶۱و۲۷۹میلیارد تومان ، فروش سپاهان با کاهش در دی ماه به ۳۴۸و در بهمن با رشد به ۴۹۰ میلیارد تومان و فروش نفت پارس که کوچکترین شرکت تولید روانکار می باشد با فروش ۱۸۰و ۱۸۵ میلیارد تومانی در دی و بهمن در کل فروش رشد خوبی داشته است.

یکی از کارشناسان فروش «شبهرن» گفته : فروش بهران بیشتر انواع روغن موتور هست و ما در دی و بهمن حدود ۶۰۰ میلیارد تومان فقط روغن موتور فروختیم و پیش بینی فروش ۳۰۰ میلیارد تومانی در اسفند ماه داریم که رشد فروش روغن موتور موجب افزایش سهم بازار بهران می شود ، این در حالی است که سهم صادراتی ما نسبت به دیگر شرکت ها کمتر است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24