Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در واپسین روزهای سال ١٣٩٨ و در آستانه بهار در گفتگویی کوتاه با داود فصیحی مدیر عامل شرکت تأمین آتیه سرزمین ایرانیان سعی کردیم، تا...

عملکرد شرکت تأمین آتیه در گفتگویی با مدیر عامل

بورس24 : در واپسین روزهای سال 1398 و در آستانه بهار در گفتگویی کوتاه با داود فصیحی مدیر عامل شرکت تأمین آتیه سرزمین ایرانیان سعی کردیم تا همکاران را از چند و چون فعالیت های این شرکت در دو سال گذشته و اقداماتی که در این مدت در راستای توسعه و خدمت رسانی در آن انجام شده است، را به سمع و نظر همکاران برسانیم.

به عنوان اولین سوال گزارشی از اقدامات صورت گرفته از زمان تأسیس را برای همکاران تشریح کنید؟

شرکت تأمین آتیه سرزمین ایرانیان در تاریخ 19/07/ 1396 با سرمایه 15 میلیون ریال توسط شرکت های توسعه تجارت داتام به نمایندگی آقای اویس رحیمی، توسعه مدیریت آرین به نمایندگی آقای مصطفی یزدانجو و توسعه صنعتی آرین به نمایندگی آقای داود فصیحی تأسیس و ثبت گردید

در اولین گام در سال 1396 به همت مدیران شرکت کلیه وکالتنامه ها و اقرارنامه سهامداران اخذ و آئین نامه شرکت تدوین شد و زیر ساختهای لازم شرکت بوجود آمد. برای مخاطبین ما توضیح دهید که سرمایه این شرکت از چه محلی تأمین شده است؟

با توجه به اینکه تمامی سهامداران این شرکت کارکنان بانک ایران زمین می باشند در ابتدای سال 97 سرمایه شرکت با واریز یک ماه حقوق پایه پرسنل به عنوان تسهیلات و 15 روز حقوق پایه پرسنل به عنوان پاداش، شکل گرفت.

در ادامه در سال 1397 ماهیانه 3 درصد از حقوق کارکنان کسر و معادل همان 3 درصد نیز توسط بانک یعنی 6 درصد در وجه شرکت پرداخت گردید. آیا شرکت تاکنون افزایش سرمایه داده است؟ علیرغم اینکه فرآیند افزایش سرمایه این مجموعه پیچیدگی های خاص خود را داشته و می بایست حدود 2000 نفر سهامدار این شرکت می شدند لیکن به حمدالله افزایش سرمایه از مبلغ 15 میلیون ریال به 63 میلیارد ریال صورت پذیرفت.

ضمناً سهامداران می توانند جهت اطلاع از میزان سرمایه خود به سایت شرکت به آدرس: iztasa.izbank.ir در بخش پورتال سهامداران مراجعه کنند. باشگاه سهامداران نوید از چه زمانی و تا کنون چه خدماتی را به سهامداران ارائه نموده است؟

درسال 1397 شرکت به منظور ایجاد امکانات و خدمات رفاهی و فرهنگی سهامداران، باشگاه نوید ایران زمین را تأسیس و بر روی سایت به نشانی: navidiranzamin.ir بارگذاری تا سهامداران از خدمات ارائه شده استفاده و قراردادهای ذیل را منعقد نمود: شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی الی گشت، شرکت ارتباط به سوی هزاره(10 کالا)، شرکت کسب و کار نوین ایرانیان(نت برگ)، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا،فروشگاه شهر فرش، خدمات گردشگری داخلی و خارجی سفرهای علاءالدین، فروشگاه زنجیره ای مادیران، شهر فرش توس مشهد از جمله خدماتی است که در پورتال باشگاه به نمایش گذاشته شد.

موضوع افزایش سرمایه در حال حاضر در چه مرحله ای قرار دارد؟

در سال 1398 افزایش سرمایه شرکت محقق شد و شرکت از این بابت اجازه پیدا کرد تا بتواند وارد بازارهای مالی جهت سرمایه گذاری شود که با توجه به اینکه بازار سرمایه چشم انداز بسیار خوبی داشت اواسط سال در شرکت های معتبر بورسی و صندوق های سرمایه گذاری، سرمایه گذاری نمود و به لطف خدا در مدت زمان اندکی بیش از 30 درصد سود حاصل گردید.

چه اهدافی را برای آینده شرکت در نظر دارید؟

این شرکت به نوعی با هدف سودآوری برای همکاران و تأمین آتیه آنها در آینده تأسیس شده است و بر همین اساس ما برای دستیابی به این اهداف به دنبال ورود به بازارهای مطمئن جهت سرمایه گذاری، قرارداد های خدماتی و پشتیبانی با بانک ایران زمین، ارائه خدمات اقامتی به کارکنان گروه مالی، انعقاد قرارداد جهت خدمات امور ورزشی، انعقاد قرارداد با مراکز فروش جهت دریافت تخفیف و تقسیط نمودن کالاها هستیم تا بتوانیم ضمن ارائه خدمات مناسب به همکاران به عنوان یک شرکت تأمین آتیه در آینده سود آوری مناسبی برای آنها داشته باشیم.

آخرین کلام:

از تمامی مدیران ارشد بانک و همکارانی که در مسیر تحقق اهداف ما را یاری کردند تقدیر تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم اقدامات بزرگی را در جهت توسعه شرکت و تضمین آینده همکاران به انجام برسانیم. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24