Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌های سیل آسا در ۱۸ استان خبر داد و اعلام کرد: سامانه بارشی اواخر وقت فردا از کشور خارج می‌شود.

پیش بینی ادامه بارش‌های سیل‌آسا در ۱۸ استان

بورس24 : سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌های سیل آسا در ۱۸ استان خبر داد و اعلام کرد: سامانه بارشی اواخر وقت فردا از کشور خارج می‌شود.

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی سامانه بارشی مستقر در کشور طی امروز در نوار غربی کشور، دامنه‌های البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر، شمال شرق و با شدت کمتر در مرکز، شرق و جنوب شرق فعال خواهد بود.

بارش در غرب و جنوب غرب گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید، در ارتفاعات البرز و زاگرس و بخش‌هایی از شمال غرب به شکل برف، در سواحل دریای خزر به شکل باران و در شمالشرق به شکل برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شدت بارش‌ها مربوط به استان‌های لرستان، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان، مرکزی، قم، قزوین، البرز، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی است و پیش بینی می‌شود به تدریج از اوایل شب از شدت آن در نیمه غربی کاسته شود.

سامانه بارشی فردا پنجشنبه 8 اسفند در خراسان رضوی و خراسان شمالی باعث بارش برف و باران و در شمال خراسان جنوبی بارش پراکنده می‌شود و اواخر وقت به تدریج از کشور خارج می‌شود. روزهای جمعه و شنبه در اکثر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

از بعدازظهر شنبه آینده تا اواسط روز یکشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده روی می‌دهد و به تدریج از بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه در نوار شمالی کشور و بخش‌هایی از غرب بارش باران، در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف و در دامنه‌های جنوبی البرز و اقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

همچنین طی دو روز آینده در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی می‌شود و در همین مدت خلیج‌فارس به ویژه نیمه‌شرقی ان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24