Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مبین وان سهمی از گروه ارتباطات و اطلاعات است که در حوزه کسب و کار خود هر ساله سهامداران را غافل گیر می کند و شاهد رو شدن یک برگ برنده جدید از این مجموعه فعال در حوزه صنعت دیجیتال هستیم.

چشم‌اندازی روشن از آینده سودسازی در «اوان»/ گفت و گو با مدیرعامل مبین وان کیش

بورس24 : مبین وان سهمی از گروه ارتباطات و اطلاعات است که در حوزه کسب و کار خود هر ساله سهامداران را غافل گیر می کند و شاهد رو شدن یک برگ برنده جدید از این مجموعه فعال در حوزه صنعت دیجیتال هستیم.

مبین وان در گزارش خود تا ۳۰بهمن ماه درآمدی در حدود ۹۶ میلیارد تومان را محقق کرد. این در شرایطی است که "اوان" در سال مالی گذشته در مجموع ۸۹ میلیارد تومان درآمد داشته است.

این روند افزایشی درآمدی نوید ۱۲ ماهه ای متفاوت به نسبت سال مالی ۹۷ می دهد.

مبین وان به دلیل ماهیت کسب و کار و قرار داد محور بودن نحوه گزارش دهی خاص خود را دارد و عموما درآمدهای ناشی از فعالیت ها را در پایان دوره مالی شناسایی می کند.

هر ساله از زمان عرضه اولیه این شرکت شاهد شگفتانه هایی در درآمد «اوان» هستیم که منجر می شود این شرکت سال مالی را بر اساس پیش بینی اولیه و حتی بهتر از آن به پایان ببرد.

سید صابرامامی مدیرعامل «اوان» درباره آخرین وضعیت شرکت متبوعش به بورس24 گفت: همانطور که قبلا نیز اعلام کردیم انتظار بهبود عملکرد را در سه ماهه پایانی سال مالی برای شرکت داشتیم و با توجه به گزارش منتشر شده بهمن ماه موفق به ثبت عددی در حدود ۹۶ میلیارد تومان برای درآمد ۱۱ ماهه شدیم که به نسبت دی ماه رشد مطلوبی در عملکرد داشتیم و در ۱۱ ماهه بیش از مجموع سال مالی قبل درآمد کسب کردیم. این روند افزایش درآمد را تا پایان سال متصور هستیم و رشد درآمد را برای سال 99 نیز طرح ریزی کردیم.

امامی افزود: با توجه به برنامه هایی که پیشتر اعلام کردیم یکی از اقدامات ما صادرات محصولات در حوزه دیجیتال است و اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته که منجر می شود ما درصورت های مالی بتوانیم درآمد های ارزی شناسایی کنیم. خبرهای خوبی در این حوزه برای سهامداران خواهیم داشت که به زودی در کدال افشا خواهیم کرد.

او به چشم انداز توسعه ای در کسب و کار شرکت هم اشاره داشت و گفت: فضای کسب و کار در صنعت دیجیتال فضای بکری است و توسعه و افزایش درآمد از این محل نیز جز اهداف ماست، صنعتی که سرویس های آن مکررا در حال رشد است و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

وی گفت: مبین وان در حال حاضر سرمایه گذاری های خوبی در استارت آپ ها در دست اقدام دارد که این سرمایه گذاری ها می تواند در حدود 11 سرویس دیجیتالی جدید را به سبد محصولات قابل ارائه ما اضافه کند و این سرویس ها منهای کسب و کار پایه ما یعنی ارائه خدمات بر بستر اپراتورهاست.

امامی به روند حرکت سهم نیز اشاره کرد و گفت: روند رشد شاخص کل و بازدهی در بازار سهام از ابتدای سال صعودی بوده و سهام ما منطبق با حرکت بازار رشد نداشته است، انتظار داریم با گزارشاتی که در کدال ارائه خواهد شد، چشم انداز مثبت و روبه رشد صنعت دیجیتال و برنامه هایی که در راستای توسعه بازار داریم همچنین تحولاتی که در فضای کسب و کار ما در حال رخ دادن است، منجر شود سهام ما جایگاه خود در بازار را پیدا کند. خوشبختانه سهامدار عمده ما حمایت های لازم را از سهام انجام می دهد و بازارگردان برای قرار گیری سهم در مسیر درست در سهام فعال است.

وی درپایان گفت: نگرانی از بابت تحقق بودجه نداریم و برنامه های توسعه ای خوبی در دست اجرا داریم که آثار هر یک از طرح ها به محض به نتیجه رسیدن از طریق کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس ۲۴

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24