Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بانک ایران زمین، به دلیل اینکه با توجه به ذائقه مردم رفتار کرده و در حوزه های فین تک، استار آپ و دیچیتالی فعالیت مستمری داشته از سوی ناظران به عنوان پیشروترین بانک انتخاب شده است...

درباره پیشروترین بانک دیجیتالی ایران

بورس24 : بانک ایران زمین، به دلیل اینکه با توجه به ذائقه مردم رفتار کرده و در حوزه های فین تک، استارآپ و دیچیتالی فعالیت مستمری داشته از سوی ناظران به عنوان پیشروترین بانک انتخاب شده است. 

به گزارش بانکداری ایرانی، بانک ایران زمین، به دلیل اینکه با توجه به ذائقه مردم رفتارکرده و در حوزه های فین تک، استاراپ و دیچیتالی فعالیت مستمری داشته از سوی ناظران به عنوان پیشروترین بانک انتخاب شده است.

در سال‌ های پیش رو توفیق در فضای کسب و کار یعنی حضور در فضای دیجیتالی و حضور در حوزه استارتاپ ها و فین تک‌ هاست.

صنعت بانکداری نیز در سال‌ های اخیر با جدیت وارد این فضا شده و با سرعت در حال پیش است و به جرات می توان گفت که بانکداری در سال‌ های اتی با محوریت بانکداری دیجیتالی، استارتاپ‌ ها و فین تک بانک خواهد بود و بانکی که در این فضا ورود نکرده وسنتی رفتار کند از دور خارج شده و محکوم به نابودی است.

بانک ایران زمین در سال‌های اخیر در حوزه دیجیتالی بیشترین حضور را داشته است تا جایی که در دومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتالی که همزمان با اجلاس مدیران تحول دیجیتال کشور در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، بانک ایران زمین به عنوان نخستین بانک موفق در حوزه دیجیتال انتخاب شد و این مساله نشان دهنده وضعیت این بانک در این حوزه است.

همچنین، این بانک با پلنی با نام پرواز 1400 می خواهد که تا سال 1400 اکثر سرویس‌های خود را در حوزه دیجیتال به مشتریان ارائه کند.

بانک ایران زمین در حوزه بلاک چین ف استارتاپ، فین تک و در مجموع بانکداری دیجیتالی بسیار موفق عمل کرده است و با راه‌اندازی سیستم های داخلی برای این حوزه ها در حال پیشرفت است و سعی دارد که پیوند با مردم را گسترده تر کند چرا که بانکداری دیجیتال توجه نظام بانکداری به کسب و کارهای دیجیتال است در واقع کسب و کارهایی که همه مردم با آنها درگیر هستند و این کسب و کارها هستند که خدمات جدیدی از نظام بانکداری خواستارند و بانک ها را وادار به ورود در حوزه های جدید می‌ کنند.

به همین دلیل بانک ایران زمین به روز ترین پیشروترین بانک ایران است. چرا که با توجه به خواسته های به روز مردم تلاش می کند.

در همین رابطه معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین معتقد است که بانکداری سنتی را اگر بخواهیم با بانکداری دیجیتال مقایسه کنیم، بانکداری سنتی همان بانکداری الکترونیک است. پس بانکداری الکترونیک نقطه مقابل بانکداری دیجیتال است. 

یعنی مشتری در حوزه الکترونیک بسیاری از خدمات که در تمامی بانک ها هم یکسان است را دریافت می کند. پس یکی از دلایل حرکت بانک ها به سمت بانکداری دیجیتال می تواند همین باشد. 

در حال حاضر بانک ها در طول سال می توانند نهایتاً سه یا چهار محصول را به خدمات خود اضافه کنند. در بانکداری دیجیتال بحث نوآوری پیش می آید. اولین نکته ای که بانکداری دیجیتال مطرح می شود این است که بانک به جای تولید محصول، به زیرساخت توجه می کند. بانک محصول نمی سازد، بلکه سرویس ارائه می دهد. محصول را شرکت های دانش بنیان، فین تک ها و استارت آپ ها می سازند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24