Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پدیده شیمی قرن به جمع بورسی ها پیوست. این شرکت با نماد قرن زیر مجموعه هلدینگ گلرنگ است و گلرنگ طی عرضه اولیه اخیر طبق تعهدات خود عرضه را انجام داده است؛ که البته در مورد عرضه های آتی با توجه به تقاضای بازار عمل می شود.

سهامدار عمده «قرن» فعلا فقط در حد حجم مبنا عرضه می کند/ روایت مدیرعامل از اتفاقات پیش رو که منجر به رشد شرکت خواهد شد

بورس24 : پدیده شیمی قرن به جمع بورسی ها پیوست. این شرکت با نماد "قرن" زیر مجموعه هلدینگ گلرنگ است و گلرنگ طی عرضه اولیه اخیر طبق تعهدات خود عرضه را انجام داده است؛ که البته در مورد عرضه های آتی با توجه به تقاضای بازار عمل می شود.

عبدالرضا مظفری، مدیرعامل شرکت پدیده شیمی قرن در خصوص وضعیت این شرکت پس از عرضه اولیه به خبرنگار بورس24 گفت: با توجه به شکست رکورد تعداد خریدار و معامله در سقف قیمتی این واگذاری، عرضه بسیار موفقی در بورس بود.

عرضه بیشتر با تقاضای بازار رقم می خورد

وی گفت: تعهدات در حد عرضه حجم مبنا قطعا رعایت خواهد شد و برای عرضه بیشتر باید با توجه به تقاضای بازار تصمیم گرفت.

مظفزی در خصوص برنامه افزایش سرمایه شرکت گفت: در سال جاری برنامه ای برای افزایش سرمایه وجود ندارد. در صورت صلاحدید هیات مدیره در سال آتی تصمیم مناسب در این باره اتخاذ خواهد شد.

کیفت حرف اول "قرن" است

وی در مورد محصولات شرکت گفت: کیفیت بالای محصولات از مهمترین موضوعات در شرکت پدیده شیمی قرن بوده و در این راستا متمرکز نمودن محل تولید محصولات به دلیل امکان نظارت بیشتر و بهتر بر فرآیند تولید و حصول اطمینان از کیفیت محصولات یکی از برنامه های شرکت است.

وی گفت: احداث و توسعه کارخانه زنجان نیز در همین راستا است. همچنین برنامه ارتقای فرمولاسیون محصولات از لحاظ کارکردی، تقویت واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه از لحاظ تجهیزاتی و بهبود مستمر فرمولاسیون و توسعه گلیم های بهتر نیز از دیگر برنامه های افزایش کیفیت محصولات در شرکت پدیده شیمی قرن است.

وی ادامه داد: شرکت پدیده شیمی قرن در حال حاضر حدود 8 درصد از سهم بازار شوینده کشور را در اختیار دارد و این در حالی است که این سهم در پایان سال 95 حدود 5 درصد بوده است و پیش بینی می شود که در سال 1400 سهم بازار شرکت به بیش از 10 درصد ارتقا یابد.

مدیر عامل شرکت پدیده شیمی قرن گفت: با توجه به اینکه بازار شوینده در کشور از رقابتی ترین بازار ها است افزایش سهم در این بازار بسیار دشوار است که این مهم با برنامه ریزی و سیاست گذاری دقیق در حال انجام است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24